  • 1. Data: 2002-12-14 12:39:30
    Temat: Drukarka fiskalna Posnet Thermal + Windows XP
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Wiem, że to niezbyt odpowiednia grupa na takie pytanie ,ale licze że tutaj
    najszybciej uzyskam odpowiedź :)
    Chodzi o to, że drukarka Posnet Thermal 1.01 nie chce za Chiny współpracować
    z programem do wystawiania faktur i paragonów. Problem juz rozwiązują
    serwisant i autor programu, ale chciałem się zapytać czy ktoś już to
    przechodził i czy działa mu powyższa konfiguracja? Problem jest w
    komunikacji między systemem Windows XP, który blokuje bezpośredni dostęo do
    COMa. W DOS drukarka działa poprawnie. Proszę o pomoc, gdyz od 1.01 muszę ją
    ufiskalnić! ;(

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za konstruktywne odpowiedzi!
    --
    << Arkadiusz Piotrowski <----------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << Sklep internetowy "Arcomp"<----> http://www.arcomp.com.pl >>

  • 2. Data: 2002-12-14 14:17:36
    Temat: Re: Drukarka fiskalna Posnet Thermal + Windows XP
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    >.. między systemem Windows XP, który blokuje bezpośredni dostęo do
    > COMa. W DOS drukarka działa poprawnie.

    Trzeba sie kiedys zdecydowac, czy pracuje sie w Win, czy DOS.
    Sa to dwa rozne swiaty i mozna sie bylo spodziewac, ze program dla DOS
    kiedys przestanie poprawnie dzialac. Pewnie odpowedz na problem nieco
    Ciebie denerwuje :)
    Jesli XP, to oprogramowanie pod XP, jesli DOS, to dla DOS.

    Dodam tylko, ze M$ wydaje specjalne certyfikaty na oprogramowanie
    kompatybilne z XP. Wypada zadac sobie pytanie: Dlaczego ?

    Piotr

  • 3. Data: 2002-12-14 21:05:22
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Dec 2002, Arkadiusz Piotrowski wrote:
    [...]
    >+ komunikacji między systemem Windows XP, który blokuje bezpośredni dostęo do
    >+ COMa. W DOS drukarka działa poprawnie.

    To może przestań się wychylać i weź jakiś bardziej DOSokompatybilny
    Windows :] Win98SE chyba jeszcze da się kupić...

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (z klawiatury podłączonej do Win98SE. Żeby była jasność: Win
    kupiony w IV kw. zeszłego roku. Celowo 98SE.)