  • 1. Data: 2003-04-27 10:35:26
    Temat: Duplikat faktury VAT
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Witam

    Czy wystawiający faklturę VAT za usługi telekomunikacyjne ma obowiązek
    wystawienia mi duplikatu faktury VAT? Nie dostałem faktury bo adres im się
    pomylił w bazie i faktura nei doszła ale siłą (wyłączyli usługi) wymogli
    żebym zapłacił. Na 3 wezwania nie odpowiedzieli

    Icek

  • 2. Data: 2003-04-27 14:22:23
    Temat: Re: Duplikat faktury VAT
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomylił w bazie i faktura nei doszła ale siłą (wyłączyli usługi) wymogli
    > żebym zapłacił. Na 3 wezwania nie odpowiedzieli

    ---------------------------
    Występowałeś z pisemem o dupliakt bo dla mnie to dziwne że ci nie przysłali
    dupliaktu.Ja po pierwszym wezwaniu telefonicznie prosiłam i dostałam
    duplikat.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-29 23:25:31
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

> [...]
    przysłali
    > dupliaktu.Ja po pierwszym wezwaniu telefonicznie prosiłam i dostałam

    pisemnie bo telefon nic nie dał. Myślałem że jest jakiś przepis obligujący
    podmiot prawa handlowego do wystawiania duplikatu fakuty VAT

    Pozdr

    MI