  • 1. Data: 2015-09-07 15:05:14
    Temat: Dystrybutor w przedsiębiorstwie.
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    Czy mogę mieć zbiornik z paliwem w przedsiębiorstwie i czym to grozi z
    każdej strony?
    Czy ktoś uruchamiał już takie zbiorniki?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-09-07 18:26:54
    Temat: Re: Dystrybutor w przedsiębiorstwie.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-09-15 o 15:05, kapitalikk pisze:
    > Czy mogę mieć zbiornik z paliwem w przedsiębiorstwie i czym to grozi z
    > każdej strony?
    > Czy ktoś uruchamiał już takie zbiorniki?

    Spotkałem się z przechowywaniem paliwa w firmie transportowej w
    cysternie samochodowej,która była uziemiona. Zasadniczo nie wymaga to
    żadnych dodatkowych zezwoleń.

  • 3. Data: 2015-09-07 22:16:01
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "kapitalikk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Czy mogę mieć zbiornik z paliwem w przedsiębiorstwie i czym to grozi z
    każdej strony?
    Czy ktoś uruchamiał już takie zbiorniki?

    Możesz. Z każdej strony, to będziesz miał strefy wybuchowe :) Jeśli będziesz
    chciał sprzedawać komuś to podpadasz pod licencję, podatki i pewnie
    pierdylion innych przepisów. Wpisz w wyszukiwarkę "zbiornik olej napędowy"
    to zobaczysz gotowe, fabryczne zbiorniki. Jaka pojemność cię interesuje?
    Wojtek

  • 4. Data: 2015-09-08 09:43:07
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > Wpisz w wyszukiwarkę "zbiornik olej
    > napędowy" to zobaczysz gotowe, fabryczne zbiorniki. Jaka pojemność cię
    > interesuje?
    > Wojtek
    Oczywiście źle się wyraziłem.
    Ja potrzebuję zbiornik z paliwem dla potrzeb własnego przedsiębiorstwa.

    Chyba najlepiej będzie skontaktować się z producentem zbiornika
    dwupłaszczowego z licencją.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-09-09 22:13:47
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "kapitalikk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Ja potrzebuję zbiornik z paliwem dla potrzeb własnego przedsiębiorstwa.

    Chyba najlepiej będzie skontaktować się z producentem zbiornika
    dwupłaszczowego z licencją.

    To może być dobre rozwiązanie. Zwróć uwagę na serwis, zwłaszcza realny czas
    naprawy. Te "podajniki paliwa" (nie można tego nazwać dystrybutorem :)) nie
    są najwyższych lotów. Rozglądnij się za dostawcą paliwa, czasem można coś
    utargować. I jeszcze z życia wzięte, zastanów się nad pilnowaniem wydawania.
    Postawisz specjalnego człowieka? Wierzysz kierowcom? Automatyka?
    Wojtek