1. Data: 2007-01-21 18:12:02
Temat:Działalność gospodarcza na podatku liniowym, umowa o prace i umowy o dzieło/zlecenie - jaki PIT roczny
Od:janek <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam takie pytanie:

W 2006 roku miałem dochody z tytułu:

a) umowy o pracę
b) umowy o dzieło
c) umowy zlecenia

Dodatkowo mam swoją działalność gospodarczą dla której wybrałem 19%
podatek (z różnych względów jej prowadzenie ograniczałem tylko do
opłacania składek ZUS i składania "zerowych" deklaracji PIT-5L i
VAT-7 - nie było ani kosztów na działalności ani przychodów)

Jakie PIT-y powinienem złożyć za 2006 rok?

Z góry dziękuję za podpowiedź...

Pozdrawiam

Jan.

2. Data: 2007-01-22 08:53:24
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Jan 2007, janek wrote:

> [...]
>
> Dodatkowo mam swoją działalność gospodarczą dla której wybrałem 19%
> podatek (z różnych względów jej prowadzenie ograniczałem tylko do

...które można odliczyć od dochodów a,b,c :)

> i składania "zerowych" deklaracji PIT-5L i
> VAT-7 - nie było ani kosztów na działalności ani przychodów)
>
> Jakie PIT-y powinienem złożyć za 2006 rok?

Oba :)
PIT-37 i 36L

pzdr, Gotfryd