  • 1. Data: 2007-01-21 18:12:02
    Temat: Działalność gospodarcza na podatku liniowym, umowa o prace i umowy o dzieło/zlecenie - jaki PIT roczny
    Od: janek <g...@o...pl>

    Witam!

    Mam takie pytanie:

    W 2006 roku miałem dochody z tytułu:

    a) umowy o pracę
    b) umowy o dzieło
    c) umowy zlecenia

    Dodatkowo mam swoją działalność gospodarczą dla której wybrałem 19%
    podatek (z różnych względów jej prowadzenie ograniczałem tylko do
    opłacania składek ZUS i składania "zerowych" deklaracji PIT-5L i
    VAT-7 - nie było ani kosztów na działalności ani przychodów)

    Jakie PIT-y powinienem złożyć za 2006 rok?

    Z góry dziękuję za podpowiedź...

    Pozdrawiam

    Jan.

  • 2. Data: 2007-01-22 08:53:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Jan 2007, janek wrote:

> [...]
    >
    > Dodatkowo mam swoją działalność gospodarczą dla której wybrałem 19%
    > podatek (z różnych względów jej prowadzenie ograniczałem tylko do

    ...które można odliczyć od dochodów a,b,c :)

    > i składania "zerowych" deklaracji PIT-5L i
    > VAT-7 - nie było ani kosztów na działalności ani przychodów)
    >
    > Jakie PIT-y powinienem złożyć za 2006 rok?

    Oba :)
    PIT-37 i 36L

    pzdr, Gotfryd