1. Data: 2011-02-11 15:12:54
Temat:E-deklaracje - gdzie mogę sprawdzić czy był status 200?
Od:tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PIT złożony, UPO dostałem, ale nigdzie nie widzę owego statusu 200,
jedynie moje zeznanie pojawiło się w zakładce "Wysłane - przyjęte".

Pewnie wszystko gra, ale w FAQu e-deklaracji czytam:

14. Czy nr referencyjny będzie później do czegoś przydatny?

(...) Należy pamiętać, że Urzędowe Poświadczenie Odbioru stanowi dowód
i potwierdza termin złożenia deklaracji w przypadku gdy status
przesłanego dokumentu będzie 200.

Więc warto się upewnić że jest 200 :-)

Z innych ciekawych rzeczy - etykieta w zakładce Wysłane mówi że:
Brak wysłanych deklaracji

Tomek

2. Data: 2011-02-11 16:58:27
Od:'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

tomek w <news:20110211161254.3feca6d3@unk>:

> [...]

> (...) Należy pamiętać, że Urzędowe Poświadczenie Odbioru stanowi dowód
> i potwierdza termin złożenia deklaracji w przypadku gdy status

7. Czy podatnik po kliknięciu opcji "wyślij" dostanie jakąś odpowiedź?
Po wysłaniu poprawnie wypełnionego formularza (uwaga : weryfikacja nastąpi
po uprzednim kliknięciu przycisku ,,Sprawdź poprawność" na formularzu)
podatnik otrzyma numer referencyjny, generowany automatycznie przez system
e-Deklaracje. Numer ten będzie potrzebny do pobierania Urzędowego
Poświadczenia Odbioru /UPO/ w przypadku gdy status przesłanego dokumentu
będzie 200.

Z tego mi wynika, że nie bedzie UPO, jeśli status nie będzie 200

ale ten 200 możesz zobaczyć o tak:
<http://e-deklaracje.mf.gov.pl/files/pdf/UPO_v3-0.pd
f>

> Z innych ciekawych rzeczy - etykieta w zakładce Wysłane mówi że:
> Brak wysłanych deklaracji

Mnie tak za 2010 "mówi", ale to nie dziwne akurat bo nie wysyłałem z
e-deklaracji, upo też pobrałem korzystając z podanego wyżej odnośnika -- ale
testowo zainstalowałem i dodałem numer referencyjny do monitorowania i upo
pobrałem

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]

3. Data: 2011-02-11 17:38:15
Od:tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-11, o godz. 17:58:27
'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

> [...]
> przypadku gdy status przesłanego dokumentu będzie 200.
>

> Z tego mi wynika, że nie bedzie UPO, jeśli status nie będzie 200

Ok, czyli wszystko gra tylko trochę niezręcznie jest to opisane

> [...]
> e-deklaracji, upo też pobrałem korzystając z podanego wyżej odnośnika
> -- ale testowo zainstalowałem i dodałem numer referencyjny do

UPO mam w zakładce "Wysłane - przyjęte", natomiast zakładka "Wysłane"
jest pusta - Brak wysłanych deklaracji. To tylko taka ciekawostka,
pewnie w KIPie mają sporo telefonów na ten temat :-)

TOmek

4. Data: 2011-02-11 17:47:36
Od:tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji, jest gdzieś opcja archiwizacji wypełnionego PDFa, czy
pozostaje tylko wydruk, ew. backup folderu z danymi i liczenie że schema
bazy sqlite się nie zmieni w przyszłych wersjach e-deklaracji ?

Tomek