  • 1. Data: 2003-03-17 11:01:53
    Temat: Elfin Jupiter Standard - jak ominąć ograniczenie 1 osoby ?
    Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>

    Ograniczenie rozliczenia jednej osoby. W zeszłym roku można było rozliczyc
    chyba 3 osoby, a w tym roku jedną. A ja chciałebym rozliczyć siebie i żonę
    (osobno) i co wtedy ? Wystarczy jeszcze raz zainstalować - jeszcze nie
    próbowałem, ale pamiętam, że z poprzednią wersją (2001) tak próbowałem i nie
    wyszło. Ktoś ma na to sposób ?
    ja mam jeden sposób - reinstalacja systemu lub instalacja na innym dysku -
    takowy mam, ale trochę czasochłonna.

  • 2. Data: 2003-03-17 16:48:51
    Od: Tomasz <t...@o...pl>

    Sebastian (Poczta - e-mail) wrote:

    > Ograniczenie rozliczenia jednej osoby

    Jako przyszly programista powiem tylko, ze taka praktyka jest conajmniej
    nieetyczna - firma opracowala program i nalozyla ograniczenia - ich sprawa,
    tym bardziej, ze dostepne so conajmniej 2 inne darmowe programy do
    rozliczania pitow za 2002 rok.

    np. http://www.pity.pl/pity2002/index.htm

    Tomasz Berg

  • 3. Data: 2003-03-18 06:28:02
    Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jako przyszly programista powiem tylko, ze taka praktyka jest conajmniej
    > nieetyczna - firma opracowala program i nalozyla ograniczenia - ich
    sprawa,

    Teoretycznie tak, ale straty żadnej nie odniosą (a może i nawet zysk, jak
    komuś "komercjalnemu" zareklamuje ich produkt), bo tak czy inaczej ich
    produktu nie kupię. A i zysku z tego tez nie chcę ciągnąć - chcę poprostu
    rozliczyć siebie i żonę i jeszcze jedną osobę z rodziny, ale tylko i
    wyłącznie za "dziękuję"

    > tym bardziej, ze dostepne so conajmniej 2 inne darmowe programy do
    > rozliczania pitow za 2002 rok.

    Ale z Elfina korzystałem w zeszłym roku i wiem jak "działa" i mi się nawet
    podoba

    > np. http://www.pity.pl/pity2002/index.htm

    Zapoznam się i może będę z niego korzystał (w ten sposób, może Elfin traci
    potencjalnego klienta, bo może kiedyś bym się zajął rozliczaniem komercyjnym
    ?) ...