  • 1. Data: 2002-01-01 12:04:25
    Temat: Re: Ewidencja sprzedaży
    Od: "Nika" <m...@i...pl>

    Użytkownik "SA" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a0utk1$ruk$2@news.tpi.pl...
    > Jest ze mnie świeży VATowiec :).
    > Czy mam obowiącek prowadzenia ewidencji sprzedaży?
    > Czy w dniach gdy mialem zarejestrowana dzialalnosc a nic nie sprzedawalem
    > wpisuje 0 czy pomijam te dni (i w ogole wpisywac 0 czy pomijac dni w
    ktorych
    > sklep byl np. nieczynny, lub bylo 0 sprzedaży)?
    > Od kiedy mam obowiązek posiadania kasy fiskalnej?

    Możesz pominąć te dni.
    Kasa fiskalna po przekroczeniu 20 tys zł srzedaży do klienta detalicznego.
    (Faktury się nie liczą)

  • 3. Data: 2002-01-03 23:38:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Jan 2002 13:04:25 +0100, "Nika" <m...@i...pl> wrote:

    >Kasa fiskalna po przekroczeniu 20 tys z? srzeda?y do klienta detalicznego.
    >(Faktury si? nie licz?)

    a) 20 dla nowych firm, dla starych 40.
    b) nieprawda, że się nie liczą. Nie liczą się te dla firm.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-01-04 10:54:31
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Nika" <m...@i...pl> wrote in message
    etia.pl...

> [...]
    > >

    > Możesz pominąć te dni.
    > Kasa fiskalna po przekroczeniu 20 tys zł srzedaży do klienta detalicznego.

    Czyzby?

    Myslalem, ze nie licza sie jedynie faktury dla osob orowadzacych dzialalnosc
    gospodarcza inna niz indywidualne gospodarstwo rolne...

    Czy sie mylilem?

    Boguslaw