    From: marjek <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ewidencja sprzedaży - problem
    Date: Wed, 05 Mar 2008 18:51:45 +0100

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie prowadzenia ewidencji sprzedaży (nie podpadam
    jeszcze pod kasę fiskalną - usługi głównie dla firm, ale czasem trafi
    się jakiś nieprowadzący):
    kwotę dzienniego przychodu nieudokumentowanego fakturami wpisuję do
    książki (to jest jasne), czy powinienem jednak wydawać kupującym ode
    mnie usługi jakiś dokument? W tej chwili wypisuję im "dowód sprzedaży"
    gdzie jest miejsce na wpisanie nazwy towaru/usługi i kwoty. Kopie takich
    dokumentów przechowuję u siebie. Prawidłowo robię czy nadgorliwy jestem?
    W ustawie odnośnie porawadzenia kpir oraz vatowskiej nic nie ma ten
    temat. Może jest w jakimś prawie handlowym czy innym, którego nie znam...
    Pozdrawiam,
    Marek.