  • 1. Data: 2004-06-14 07:32:45
    Temat: FAKTURA WEW.
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Witam czy ktos z grupowiczów mógłby mnie oświecić jak ma wyglądać fakturea
    wewnętrzna w przypadku nadbycia towarów? Chodzi mi konkretnie o okreslenie
    kogo wpisuje jako dostawce a kogo jako odbiorce. Gdzieś w widziałem że
    normalnie sprzedawca = dostawca (czyli firma x z UE) a mój program
    magazynowy tworzy dla odmiany fakt.wew i jako sprzedawce i nabywce wstawie
    mnie. Jak to naprawde powinno być?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-06-14 13:13:30
    Temat: Re: FAKTURA WEW.
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Użytkownik "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Robert
    > Bo Twój program tworzy Fakturę wewnętrzną przy zakupie towaru na potrzeby
    własne (np. dla pracowników, czy na poczęstunek gości)
    TH