  • 1. Data: 2006-03-08 22:43:59
    Temat: FP kogo obowiązuje?
    Od: "Hania" <h...@o...pl>

    Witam
    Jetem nowym przedsiębiorcą (ryczałt) i po raz pierwszy muszę opłacić składki
    ubezpieczeniowe. Mam dylemat z ze składką na Fundusz Pracy. Czy powinnam ją
    opłacać? We wzorach ZUS-u (DRA)pozycje składek na FP są wyzerowane, ale
    kiedy wczytuję się w różne materiały, to wynika z nich, że składkę płacić
    powinnam. Więc jak to jest? Podpowie mi ktoś coś?
    Hania

  • 2. Data: 2006-03-09 08:38:20
    Temat: Re: FP kogo obowiązuje?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Hania wrote:

> [...]
    > są wyzerowane, ale kiedy wczytuję się w różne materiały, to wynika z
    > nich, że składkę płacić powinnam. Więc jak to jest? Podpowie mi ktoś

    Jeśli płacisz pełna składkę na ubezpieczenia społeczne (około 450 zł)
    to płacisz FP, jesli obniżoną dla początkujących (około 200 zł) to nie
    ma FP.

  • 3. Data: 2006-03-09 12:10:38
    Od: "Hania" <h...@o...pl>

    Bardzo dziękuję