    From: "Oxy" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: FV z 2007
    Date: Wed, 20 Feb 2008 15:56:01 +0100

    Witam
    Może ktoś może wypowiedzieć się w poniższym temacie:

    1. W grudniu 07' zamówiłam części, przyszły kurierem 4 stycznia 08'
    zfakturą wystawioną 31 grudnia 07'.
    Ja już miałam zakończony remament za 2007 r.
    Wobec czego wprowadziłam zakupione części na magazyn z datą 04 stycznia 2008
    r. Odliczenia VAT-u również dokonałam w styczniu.
    Według mnie nie mogłam zrobić inaczej - choćby ze względu na ten remament -
    mimo daty faktury z 2007 r. rozliczyłam ją w styczniu 2008 r.
    Pzdrawiam
    Anxy