  • 1. Data: 2008-02-20 14:56:01
    Temat: FV z 2007
    Od: "Oxy" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Może ktoś może wypowiedzieć się w poniższym temacie:

    1. W grudniu 07' zamówiłam części, przyszły kurierem 4 stycznia 08'
    zfakturą wystawioną 31 grudnia 07'.
    Ja już miałam zakończony remament za 2007 r.
    Wobec czego wprowadziłam zakupione części na magazyn z datą 04 stycznia 2008
    r. Odliczenia VAT-u również dokonałam w styczniu.
    Według mnie nie mogłam zrobić inaczej - choćby ze względu na ten remament -
    mimo daty faktury z 2007 r. rozliczyłam ją w styczniu 2008 r.
    Pzdrawiam
    Anxy

  • 2. Data: 2008-02-20 15:06:18
    Temat: Re: FV z 2007
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 20-02-2008 o 15:56:01 Oxy <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Mo?e kto? mo?e wypowiedzieae sie w poni?szym temacie:
    >
    > 1. W grudniu 07' zamówi?am cze?ci, przysz?y kurierem 4 stycznia 08'
    > zfaktur? wystawion? 31 grudnia 07'.
    > Ja ju? mia?am zakonczony remament za 2007 r.
    > Wobec czego wprowadzi?am zakupione cze?ci na magazyn z dat? 04 stycznia
    > 2008
    > r. Odliczenia VAT-u równie? dokona?am w styczniu.
    > Wed?ug mnie nie mog?am zrobiae inaczej - choaeby ze wzgledu na ten
    > remament -
    > mimo daty faktury z 2007 r. rozliczy?am j? w styczniu 2008 r.
> [...]

    No to akurat jedyna poprawna metoda przy KPiR - towary handlowe księgujesz
    z datą otrzymania.
    A faktury odliczasz w okresie otrzymania lub następnym (z wyjątkami - jak
    np. faktury
    za media).

    pozdr,
    tommyz

  • 3. Data: 2008-02-20 15:37:03
    Od: "Oxy" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.t6tv8satipkhj4@unk...
    > Dnia 20-02-2008 o 15:56:01 Oxy <p...@p...onet.pl> napisał(a):
    [...]

> [...]
    > z datą otrzymania.
    > A faktury odliczasz w okresie otrzymania lub następnym (z wyjątkami - jak

    Dzięki wielkie, bo bardzo mnie to nurtowało....