  • 1. Data: 2008-02-18 15:45:15
    Temat: FV z 2007 a dostawa części w 2008 r.
    Od: "Oxy" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Nie wiem czy postąpiłam dobrze i w związku z tym mam pytanie.
    Otóż w grudniu 07' zamówiłam części, przyszły kurierem 4 stycznia 08'
    zfakturą wystawioną 31 grudnia 07'.
    Ja już miałam zakończony remament za 2007 r.
    Wobec czego wprowadziłam zakupione części na magazyn z datą 04 stycznia 2008
    r. Odliczenia VAT-u również dokonałam w styczniu.
    Według mnie nie mogłam zrobić inaczej - choćby ze względu na ten reamament -
    mimo daty faktury z 2007 r. rozliczyłam ją w styczniu 2008 r.
    Pzdrawiam
    Anxy
    KPiR, VAT