  • 1. Data: 2005-01-30 15:28:50
    Temat: Faktura remontowa - Zapomniana Faktura z 2003 do rozliczenia w 2004.
    Od: "Secio" <U...@p...gazeta.pl>

    Witam!

    Rozliczajac duza ulge remontowa w 2003 roku zawieruszyla mi sie jedna
    faktura z tego roku. Czy moge ja wliczyc do wydatkow poniesionych w 2004
    roku ?

    Dziekuje za informacje,
    Pozdrawiam - Mariusz

  • 2. Data: 2005-01-31 08:27:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Jan 2005, Secio wrote:
    >+ Rozliczajac duza ulge remontowa w 2003 roku zawieruszyla mi sie jedna
    >+ faktura z tego roku. Czy moge ja wliczyc do wydatkow poniesionych w 2004
    >+ roku ?

    IM*H*O - nijak. Mowa o "wydatkach poniesionych w roku", prawda ?
    Co można by zrobić - to IMO dokonać korekty zeznania za 2003...
    Nastawiwszy się na wezwanie "do kontroli" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)