  • 1. Data: 2019-01-03 18:11:23
    Temat: Faktura vat dla osoby nieprowadzacej dzialalnosci gospodarczej
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Jaki moze byc cel checi otrzymania faktury vat przez osobe fizyczna zamiast
    tradycyjnego paragonu?
    Imienny dowod zakupu, czy cos jeszcze?

    Pzdr

  • 2. Data: 2019-01-03 19:43:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 18:11, miumiu pisze:
    > Jaki moze byc cel checi otrzymania faktury vat przez osobe fizyczna zamiast
    > tradycyjnego paragonu?
    > Imienny dowod zakupu, czy cos jeszcze?

    Większość wszelakich ulg i odliczeń dla zwykłego
    podatnika wymaga faktury.

  • 3. Data: 2019-01-03 21:45:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello miumiu,

    > Jaki moze byc cel checi otrzymania faktury vat przez osobe fizyczna zamiast
    > tradycyjnego paragonu?
    > Imienny dowod zakupu, czy cos jeszcze?

    Bez znaczenia - klient ma prawo zażądać od płatnika VAT faktury.
    Kropka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2019-01-04 06:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik miumiu a...@b...pl ...

    > Jaki moze byc cel checi otrzymania faktury vat przez osobe fizyczna
    > zamiast tradycyjnego paragonu?
    > Imienny dowod zakupu, czy cos jeszcze?

    Ja biore bardzo czesto zeby w razie reklamacji nie musiec szukac
    paragonu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 5. Data: 2019-01-04 18:09:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 18:11, miumiu pisze:
    > Jaki moze byc cel checi otrzymania faktury vat przez osobe fizyczna zamiast
    > tradycyjnego paragonu?
    > Imienny dowod zakupu, czy cos jeszcze?

    Paragon blaknie szybciej niż jest okres gwarancji.
    P.G.

  • 6. Data: 2019-01-08 13:21:53
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Paragon blaknie szybciej niż jest okres gwarancji.
    > P.G.

    To jest wbrew pozorom calkiem rozsadny argument :)

    Pzdr

  • 7. Data: 2019-01-08 17:06:10
    Od: ń <k...@t...sie>

    Od dawna również i faktury drukują na papierze termo :-/

  • 8. Data: 2019-01-09 10:06:32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 17:06, ń pisze:
    > Od dawna również i faktury drukują na papierze termo :-/

    Takim sprzedawcom podziękujemy.
    P.G.

  • 9. Data: 2019-01-09 10:55:32
    Od: ń <k...@t...sie>

    To dopiero, jak wprowadzą płacenie z góry ;-)

    -----

  • 10. Data: 2019-01-15 12:54:24
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    ń pisze:
    > Od dawna również i faktury drukują na papierze termo :-/

    ale faktura przez 5 lat jest u wystawcy i zawsze możesz dostać duplikat
    paragon tez jest ale uzyskać duplikat paragonu to ........