  • 1. Data: 2002-08-20 07:57:30
    Temat: Faktura wewnetrzna
    Od: "Viabart" <v...@o...pl>

    Witam,
    świadcząc usługi np. dla fundacji harytatywnych można się z nimi
    "rozliczać" wystawiając tzw. faktury wewnętrzne.
    Czy ktoś wie jak się wystawia i księguje takie faktury wewnętrzne? Czy
    fundacja musi podpisać moją fakturę wewnętrzną? Wpolu 'odbiorca' wpisuję
    dane fundacji czy swoje?

    Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2002-08-21 09:51:50
    Temat: Re: Faktura wewnetrzna
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Viabart" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bartek
    >
    > Faktura wewnętrzna jak nazwa wskazuje jest potrzebna do Twoich rozliczeń,
    np. przy przekazaniu jakiś materiałów, świadczeniu usług na inny cel niż
    sprzedaż. Musisz ten "obrót" wykazać do podatku VAT - dokumentujesz go
    właśnie faktura wewnętrzną, która wykazujesz w rejestrze sprzedaży VAT.
    Nabywca i wystawcą jesteś Ty. Nie przekazujesz nikomu kopii ani oryginału.
    Dobrze jednak mieć wg mnie jakiś dokument (protokół) podpisany przez
    fundację że dane usługi o wartości ....... zostały wykonane w terminie
    ......, nieodpłatnie ... itd. To będzie ewentualnie podstwą odliczeń od
    podatku dochodowego, jeżeli cel fundacji na to pozwala. Iwona

  • 3. Data: 2002-08-26 06:54:21
    Od: "Viabart" <v...@o...pl>

    Dzięki, pozdrawiam,
    Bartek