  • 1. Data: 2003-12-29 15:27:34
    Temat: Fiskalizacja kas w Taxi
    Od: "czangel66" <c...@w...pl>

    Witam, czy ktoś może potwierdzić , ,że przesunieto termin fiskalizacji kasy
    w taksówkach do 31 Maj 2004r.?

  • 2. Data: 2003-12-29 15:48:31
    Temat: Re: Fiskalizacja kas w Taxi
    Od: "Krzysiek" <k...@i...com.pl>

    Wielu by chciało!

    --
    Krzysztof Lis

    http://www.infostar.com.pl
    http://www.restauracja.net.pl
    http://www.hotel.biz.pl

  • 3. Data: 2003-12-29 19:10:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "czangel66" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    Przed chwilą w radiu podali, że termin instalacji kas fiskalnych upływa za
    dwa dni. Ale radio czasem kłamie.

  • 4. Data: 2003-12-29 20:39:57
    Od: "N." <n...@n...buziaczek.pl>

    Niestety nie :(

  • 5. Data: 2003-12-29 21:44:17
    Od: "Żebro" <żebrowski_xxx@poland.pl>

    > Przed chwilą w radiu podali, że termin instalacji kas fiskalnych upływa za
    > dwa dni. Ale radio czasem kłamie.

    Ta sama wiadomość ukazała się w TVN24 niestety.

    --
    Chegwidden

  • 6. Data: 2003-12-30 20:31:54
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > Niestety nie :(
    Dlaczego niestety? Dlaczego akurat taksi miałaby nie mieć kasy fiskalnej?
    Nie rozumiem tego tak jak i nie rozumiem jak taksówkarze mogli wpaść na
    pomysł, że ktoś ich zwolni z obowiązku zakładania. Przecież to musiałby być
    ten sam ktoś kto to wymyślił.

    A swoją drogą to dziś już kilka razy było mówione w tv i radiu, że termin
    można przesunąć jedynie indywidualnie i jak zrozumiałem, to pod warunkiem że
    kasa już jest zamówiona.

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2004-01-02 21:28:13
    Od: "N." <n...@n...buziaczek.pl>

    Taka sprawiedliwość rząd chce wprowadzić? To czemu np. kosmetyczki i
    fryzjerzy i pewnie jeszcze kupa inncyh zawodów z kas są zwalniani? Co? A
    wszyscy sie na taksówkarzy uwzieli! Jak wszyscy to wszyscy!

  • 8. Data: 2004-01-03 13:23:36
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > Taka sprawiedliwość rząd chce wprowadzić? To czemu np. kosmetyczki i
    > fryzjerzy i pewnie jeszcze kupa inncyh zawodów z kas są zwalniani? Co? A
    > wszyscy sie na taksówkarzy uwzieli! Jak wszyscy to wszyscy!
    Jestem za. I jeszcze dorzuć prywatne gabinety lekarskie bo ich dochody i
    podatki też mnie wkurzają.

    --
    PawełJ

  • 9. Data: 2004-01-04 08:04:57
    Od: "KM" <k...@m...pl>

    Użytkownik "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bt6foo$itm$1@news.onet.pl...
    > Jestem za. I jeszcze dorzuć prywatne gabinety lekarskie bo ich dochody i
    > podatki też mnie wkurzają.

    Jeszcze bardziej by Cię wkurzały gdybyś znał je z autopsji a nie z plotek i
    legend.

  • 10. Data: 2004-01-04 08:33:24
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > Jeszcze bardziej by Cię wkurzały gdybyś znał je z autopsji a nie z plotek
    > legend.
    ?? Skąd wiesz skąd znam? Z autopsji nie poznam nigdy ale temat znam dość
    blisko.

    --
    PawełJ