  • 1. Data: 2015-05-17 16:22:34
    Temat: Francuski rejestr przedsiębiorców
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Witam,

    Potrzebuję sprawdzić firmę we francuskim rejestrze
    przedsiębiorców. Może znacie taki serwis online?
    Coś w stylu polskiego prod.ceidg.gov.pl lub
    ems.ms.gov.pl ?

    Jak dotąd znalazłem stronę bodacc.fr która publikuje odpowiednik
    polskiego monitora sądowego i gospodarczego,

    oraz stronę www.infogreffe.fr na której widze dane założycielskie
    spółki (to samo co z bodacc) lecz nie ma informacji czy spółka
    aktualnie jest aktywna (a to jest dla mnie najważniejsza informacja).

  • 2. Data: 2015-06-03 22:54:39
    Temat: Re: Francuski rejestr przedsiębiorców
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-05-17 o 16:22, poszukiwacz pisze:
> [...]
    > (to samo co z bodacc) lecz nie ma informacji czy spółka aktualnie jest
    > aktywna (a to jest dla mnie najważniejsza informacja).

    Może tutaj?
    http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/

    --
    "widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
    matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do