  • 1. Data: 2003-07-03 17:30:44
    Temat: Garaż a stawka 7% VAT?
    Od: "Megan" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy garaż, kóry jest oddzielony od domku jednorodzinnego pionową ścianą,
    stoi na tym samym fundamencie ale ma osobny dach, należy przy sprzedaży
    opodatkować 7% czy 22% Vatem? (Uwaga-Jesteśmy firmą developerską, która
    sprzedaje domki jednorodzinne wraz z garażami stanowiącymi nierozłączny
    element).
    Pozdrawiam
    Małgosia B.

  • 2. Data: 2003-07-04 22:04:16
    Temat: Re: Garaż a stawka 7% VAT?
    Od: "Megan" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > opodatkować 7% czy 22% Vatem? (Uwaga-Jesteśmy firmą developerską, która
    > sprzedaje domki jednorodzinne wraz z garażami stanowiącymi nierozłączny

    Trochę czytałam na ten temat w biuletynach, poza tym dzwoniłam do US i
    Statystyki - wszyscy twierdzą że jest to rzeczywiście spory problem - do
    końca nie sprecyzowany. Np. pani ze Statystyki stwierdziła, że jeżeli garaż
    byłby usytuowany pod domkiem to można go zakwalifikować do PKOB-111 czyli 7%
    VAT, pozostałe przypadki należą raczej do przedziału 22% VATu. Chciałabym
    jednak znać temat z praktyki - wiem że są tu prawdziwi fachowcy, ponieważ
    śledzę często co się dzieje na grupie.
    Pozdrawiam
    Małgosia B.