  • 1. Data: 2003-05-02 11:16:10
    Temat: Gdzie moge znależć archiwum grupy
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    Szukam jednego wpisu ... a właściwie odpowiedzi na moje zapytanie.
    Czy jest coś takiego, jak archiwum grupy?
    Możecie mi podać adres?

    oczywiście nic za darmo....... dla Pań będzie buziak

    pozdrawiam fart

  • 2. Data: 2003-05-02 13:41:09
    Temat: Re: Gdzie moge znależć archiwum grupy
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jest coś takiego, jak archiwum grupy?
    > Możecie mi podać adres?
    >
    > oczywiście nic za darmo....... dla Pań będzie buziak

    www.google.pl ?
    Agata

  • 3. Data: 2003-05-02 14:43:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 May 2003, Agata wrote:

> [...]
    >+ > Możecie mi podać adres?
    >+ >
    >+ > oczywiście nic za darmo....... dla Pań będzie buziak [...]

    ...groups.google.pl lepiej :) (a dalej "zaawansowane" i wypełnić !)

    [bez podpisu, coby nagrody nie skasować ;)]

  • 4. Data: 2003-05-02 15:47:24
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > www.google.pl ?
    > Agata

    Agatko dziękuję ..... masz słodkiego buziaka do odbioru
    za informację

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2003-05-02 15:52:49
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > ...groups.google.pl lepiej :) (a dalej "zaawansowane" i wypełnić !)
    > [bez podpisu, coby nagrody nie skasować ;)]

    Szanowny Smoliczku
    Twoja instrukcja okazała się prosta jak ...
    i o takie wypowiedzi zawsze tu chodzi.

    Przewidziałem i taką ewentualność, że może odpowiedzieć mi mężczyzna.
    W Twoim przypadku to postąpimy wg poniższych wytycznych.
    1) Z pewnością masz połowicę. Czytaj drugą, lepszą połowę :))))))))
    2) Ja na jej usta z największą przyjemności należność wypłacę wraz z
    dodatkiem promocyjnym.

    i to uważam za sprawiedliwe podejście do tematu
    :)))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    ps. znalazłem wszystko

  • 6. Data: 2003-05-02 20:03:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 May 2003, fart wrote:
    [...]
    >+ Przewidziałem i taką ewentualność, że może odpowiedzieć mi mężczyzna.
    >+ W Twoim przypadku to postąpimy wg poniższych wytycznych.
    >+ 1) Z pewnością masz połowicę.

    Oj, fart, lepiej ty nie podejmuj się roli jasnowidza w razie
    jakby Maddy szukała ;>, bo nie zawsze masz farta ;)

    >+ pozdrawiam

    Wzajem !
    - Gotfryd