  • 1. Data: 2008-02-21 06:40:44
    Temat: Gdzie złożyć SD-3
    Od: Beata <f...@g...pl>

    Witam!

    Szukam, szukam i znalazłam 2 różne wersji odpowiedzi. Jedni piszą, że SD-3
    (zeznanie podatkowe o nabyciu rzeczy lub praw majątkowych) złożyć w tym
    urzędzie skarbowym, w którym się rozliczam z podatku. Inna wersja to
    składamy je do tego urzędu, pod który podlega nieruchomość spadkowa. Tą
    drugą wersję popiera notariusz, ale wolę się upewnić. Gdzie powinnam
    złożyć zeznanie SD-3? Dodam, że z pół roku temu przesłałam rodzinie
    mieszkającej w tym domu pełnomocnictwo notarialne, w którym
    stwiersizliśmy, że nieodpłatnie srzekamy się swojego udziału na rzecz tej
    osoby oraz upoważniamy ją do składania wszystkich wniosków i oświadczeń, w
    tym załatwienia spraw podatkowych. Składać w moim urzędzie czy wypełnić
    zeznanie i je przesłać do tamtej cioci? Pomóżcie ...

    --

    Beata