  • 1. Data: 2008-10-21 15:02:18
    Temat: Gdzie znajdę wyniki głosowania w sejmie nad ustawąpodatkową?
    Od: k...@o...pl

    wpisuję linka do interesującego mnie aktu prawnego
    który sejm rozpatruje na dzisiejszym posiedzeniu

    http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/662.htm

    i jedyne co mogę wyczytać to "sprawa niezamknięta"

  • 2. Data: 2008-10-21 15:04:35
    Od: k...@o...pl

    > wpisuję linka do interesującego mnie aktu prawnego
    > który sejm rozpatruje na dzisiejszym posiedzeniu
    >
    > http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/662.htm
    >
    > i jedyne co mogę wyczytać to "sprawa niezamknięta"

    W przypadku poprzednich posiedzeń sejmu dostępna jest informacja
    o tym, co sejm zrobił z każdym konkretnym projektem ustawy. Ale
    w przypadku bieżącego, trwającego posiedzenia nie ma takiej info.

    Gdzie mogę ją znaleźć?

  • 3. Data: 2008-10-21 16:29:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    k...@o...pl w

    > wpisuję linka do interesującego mnie aktu prawnego
    > który sejm rozpatruje na dzisiejszym posiedzeniu

    > http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/662.htm

    > i jedyne co mogę wyczytać to "sprawa niezamknięta"

    Na stronie głównej link do prace sejmu i dalej link głosowania.
    Tylko nie licz, że wszystkie dzisiejsze już tam będą.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]