  • 1. Data: 2008-02-25 16:51:32
    Temat: Glupie pytanie o date do kursu walutowego...
    Od: "Bart Prokop (bart.prokop.name)" <a...@f...it>

    Jako, ze czesc mojej pracy polega na pisaniu rogramow, dosyc czesto
    kupuje w USA uslugi, typu serwer WWW, typu domena, typu jakies komponnty
    do produkcji oprogramownia (wszystko to uslugi lub licencje).

    Oczywiscie podlega to pod import uslug, ksieguje to wg standardowego
    schematu....

    Jako, ze dzisiaj rozliczam sobie VAT, to tak sobie spojrzalem na moje
    faktury z USA i zauwazylem, ze na jednej z faktur jest data wystawienia
    wraz z dokladnym czasem (gidzina i minuta...) I wszystko fajnie, ale
    ktos jeszcze na fakturze umiescil strefe czasowa.

    I teraz zalozmy, ze kupuje usluge w USA o godz 2 w nocy naszego czasu..
    o dzisiaj (25.02) Fakture wiadomo dostaje od reki, wyslana przez ich
    system mailowy... kasa zaplacona z karty kredytowej.

    Jaka jest data wystawienia takiego dokumentu? 25, czy 24? W moemncie jak
    ja dostaje fakture jest u mnie 25, ale w stanach jeszcze 24. Faktura
    jest elektroniczna, wiec doreczenie faktury "automatyczne"?

    BP