  • Data: 2008-03-07 08:33:32
    Temat: Indywidualna stawka amortyzacji Ś.T. a darowizna
    Od: Kokum <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    proszę o pomoc w interpretacji przepisów na temat indywidualnej stawki
    amortyzacji.
    Środek trwały to samochód osobowy, który otrzymałem od ojca w darowiźnie
    na własność wyłączną. Samochód ma 6 lat i sporo km na liczniku. Ojciec
    sprowadził go z zagranicy, zarejestrował - ale był jego właścicielem
    niecały miesiąc, po czym przekazał mi go w umowie darowizny. Wyceniłem
    ów ś.t. po cenie rynkowej z dnia umowy darowizny i przekazałem na
    działalność gospodarczą. Czy w myśl ustawy o p.d.o.o.f można ten środek
    trwały uznać za używany przez co najmniej 6 miesięcy i zastosować
    indywidualną stawkę amortyzacji?

    Pozdrawiam i dziękuję za komentarze.