  • 1. Data: 2014-04-09 20:10:43
    Temat: Informacje podsumowujace
    Od: cef <c...@i...pl>

    Dzień dobry,
    chciałem się upewnić czy dobrze interpretuję art 100?
    Wywnioskowałem, że nie trzeba składać zerowej informacji podumowującej.
    Czy to słuszny wniosek? (składałem dotąd kwartalnie mieszcząc się w
    limitach, ale w tym
    roku czyli w pierwszym kwartale zero obrotu z UE)

  • 2. Data: 2014-04-10 21:47:01
    Temat: Re: Informacje podsumowujace
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości :
> [...]
    > ale w tym
    > roku czyli w pierwszym kwartale zero obrotu z UE)

    Nie trzeba. Dowiedziałem się w ciekawy sposób mianowicie raz zapomniałem złożyć
    właśnie zerowej w terminie i chciałem złożyć ~20. razem ze zwykłym vatem a pani
    w okienku do mnie że to po terminie, że będzie kara i że normalnie hańba i mam
    iść do pokoju nr taki a taki na piętro któreśtam. Więc idę a tam miła Pani mi
    mówi że co prawda kary nie będzie, ale musi to odnotować i po co wogóle
    składałem zerową... ;)
    A jeszcze jak by ktoś był ciekaw to kilka dni temu jak składałem za miniony
    kwartał pytam się tym razem pana w okienku dlaczego nie można tego wysyłać przez
    e-deklaracje a on mi na to że można tylko trzeba mieć podpis elektroniczny.

    pzdr
    piotr

  • 3. Data: 2014-04-11 07:28:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-04-10 21:47, Piotr pisze:

> [...]
    > któreśtam. Więc idę a tam miła Pani mi mówi że co prawda kary nie
    > będzie, ale musi to odnotować i po co wogóle składałem zerową... ;)

    Mój program też uważał, że nie trzeba, ale ostatnio
    urzędowo tyle rzeczy w moim US się nie zgadzało,
    że postanowiłem złożyć zerową.
    Zobaczymy czy będzie trzeba coś wyjaśniać.

  • 4. Data: 2014-04-11 08:36:28
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości :
    > że postanowiłem złożyć zerową.
    > Zobaczymy czy będzie trzeba coś wyjaśniać.

    nie trzeba, dawniej też zdarzało mi się składać zerową,