  • 1. Data: 2004-03-25 08:20:04
    Temat: Innowacje w składkacc do ZUS????
    Od: "Mart" <m...@p...pl>

    Witam,
    Cóż to za zmiany proponuje ZUS w opłacaniu składek przez pracujących na
    umowę zlecenie oraz osób pracujących w jednej firmie i dodatkowo
    prowadzących działalność gospodarczą???

    --
    MART
    GG: 4117163

  • 2. Data: 2004-03-25 08:22:13
    Temat: Re: Innowacje w składkacc do ZUS????
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a mozna o tym gdzies poczytac w necie?

    pozdr
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 3. Data: 2004-03-25 08:43:44
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 25 Mar 2004 09:20:04 +0100, Mart wrote in nessage
    <406295fe$1@news.home.net.pl>:

    >Cóż to za zmiany proponuje ZUS w opłacaniu składek przez pracujšcych na
    >umowę zlecenie oraz osób pracujšcych w jednej firmie i dodatkowo
    >prowadzšcych działalno?ć gospodarczš???

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040325/e
    konomia/ekonomia_a_25.html

  • 4. Data: 2004-03-25 09:02:53
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    zoil wrote:

    >http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040325/
    ekonomia/ekonomia_a_25.html

    A potem sie dziwia ze wk* w narodzie coraz wieksze i poparcie dla roznych
    lepperow rosnie. Nawet jak ma nie byc lepiej to bedzie chociaz inaczej.
    Eh...

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 5. Data: 2004-03-25 09:24:49
    Od: "Asia Kopiczyńska" <a...@i...pl>

    Witam,

    Nam chca składki podwyzszać...a zobaczcie co sobie sami funduja...

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040325/k
    raj/kraj_a_6.html

    Myślicie, ze to przejdzie z tymi składkami?

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 6. Data: 2004-03-25 10:46:19
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Borszczuk wrote:

    /ekonomia/ekonomia_a_25.html

    > A potem sie dziwia ze wk* w narodzie coraz wieksze i poparcie dla roznych
    > lepperow rosnie. Nawet jak ma nie byc lepiej to bedzie chociaz inaczej.
    > Eh...

    W ZYCIU bym Leppera nie poparl ale......
    Jak platforma przylozy reke do tego to chyba zaglosuje na Lepera.
    Niech to rozwali wszystko ...moze chociaz odbudowy dozyje..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-03-25 10:50:23
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    bosz wrote:

    > W ZYCIU bym Leppera nie poparl ale......
    > Jak platforma przylozy reke do tego to chyba zaglosuje na Lepera.

    No nie, az tak to bym nie lecial na jego populistyczny belkot - tylko
    mowie ze nie dziwi mnie fakt, iz ktos opierajac sie tylko na migawkach
    w teleekspresie zaczyna miec coraz bardziej dosc aktualnych i szukac
    juz po omacku, chocby w stylu "na zlosc babci odmroze sobie uszy" dowolnej
    alternatywy, chocby stan tyminski czy fidel lepper (co nie zmienia faktu
    ze nie rozumiem jak mozna byc takimi idiotami jak obecni rzadzacy i nadal
    wyczyniac to co wyczniaja). Samoobrona nie jest zadna alternatywa - program
    zaden, oszolomstwa dookola pelno... Żerowanie na glupocie aktualnej
    ekipy wychodzi im swietnie, ale z dwoch smierdzacych "min" wybralbym
    mimo wszystko ta po ktorej tą, po ktorej da sie szybciej wywietrzyc.
    I to zdecydowanie nie jest lepper.

    > Niech to rozwali wszystko ...moze chociaz odbudowy dozyje..

    Poczytaj wspomniany "program" ;-)

  • 8. Data: 2004-03-25 11:32:26
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Borszczuk wrote:

> [...]
    > w teleekspresie zaczyna miec coraz bardziej dosc aktualnych i szukac
    > juz po omacku, chocby w stylu "na zlosc babci odmroze sobie uszy" dowolnej

    Mysle, ze nie docenia pan potegi "praw przyrody"
    Ja nie watpie, ze NIC DOBREGO nas nie czeka pod rzadami LePpeR-a
    i wcale nie "na zlosc babci" zaprowadzilem mojego malego syna tam, gdzie
    kuzynki byly chore na ospe. Lekko odchorowal to, co JA odchorowalem CIEZKO
    w wieku 20 lat - prawo przyrody.

    > chocby stan tyminski czy fidel lepper (co nie zmienia faktu
    > ze nie rozumiem jak mozna byc takimi idiotami jak obecni rzadzacy i nadal
    > wyczyniac to co wyczniaja).

    Jesli sie okaze, ze obecni i "alternatywni" obroncy sa takimi "idiotami",
    rze beda chcieli dorznac gospodarke na raty i DOPIERO wyniesc Leppera
    do lwadzy, to ja juz wole, zeby Lepper byl jutro. Mam nadzieje, ze mniej
    wycienczony latwiej to przezyje, a i moze odbudowy dozyje.

> [...]
    > wybralbym mimo wszystko ta po ktorej tą, po ktorej da sie szybciej
    > wywietrzyc. I to zdecydowanie nie jest lepper.

    NIe widze alternatywy. JESLI platforma przylozy reke
    do zarzynania malych nastepny bedzie Lepper.

    > Poczytaj wspomniany "program" ;-)

    Nie licze na efekty programu.

    Musielismy przezyc prezydenture walesy..
    Musielismy przezyc rzady AWS
    Musielismy przezyc rzady SLD
    Co jeszcze musimy przezyc ?

    Jesli mam do wyboru

    4 lata dorzynania przez PO
    4 lata rozpieprzania przez Leppera

    Lub

    4 lata rozpieprzania przez Leppera

    Wybieram to drugie..

    W koncu do dentysty nie ide dlatego ze lubie jak mie boli,
    lecz po to by "wyrwac zeba", lub go wyleczyc.

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-03-25 12:23:41
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Łukasz Góralczyk wrote:

    [...]

    > Za Rzepa:
    > "Jeśli okaże się, że z umowy zlecenia lub umowy o pracę osoba prowadząca
    > firmę otrzymuje mniej, niż wynosi najniższa podstawa składek na
    > ubezpieczenie społeczne (60 proc. przeciętnego wynagrodzenia), będzie
    > musiała zapłacić składki również z tytułu prowadzenia działalności
    > gospodarczej."
    >
    > Tak wiec niewykluczone, ze trzeba sobie bedzie po prostu znalezc troche
    > lepsza prace.

    Mnie Panie Leszku chodzio zasade...
    Dlaczego popieranie malych i srednichprzedsiebiorstw
    ma polegac na tym,
    by dorzynac male, by srednie mialy lepiej ?

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-03-25 12:54:14
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    bosz wrote:

    > Mysle, ze nie docenia pan potegi "praw przyrody"

    Coz, zgodnie z prawami natury za xxx lat na planecie beda sami
    kretyni z dzidami, co akurat wynika z prostej teorii ewolucji oraz
    obserwacji przyrostu naturalnego w poszczegolnych klasach spolecznych.
    Nie znaczy to tez, ze w tej chwili mam przyjac to ze spokojem.

> [...]
    > kuzynki byly chore na ospe. Lekko odchorowal to, co JA odchorowalem CIEZKO

    Populizm. Mielismy ospe x razy juz do tej pory. Ktos sie czego na tym
    nauczyl? Nie sadze. Wiec po co nam kolejna.

    > NIe widze alternatywy. JESLI platforma przylozy reke
    > do zarzynania malych nastepny bedzie Lepper.
    > Nie licze na efekty programu.

    A na co liczysz? Lepper e muerte? Dajze pokoj...

    > 4 lata dorzynania przez PO
    > 4 lata rozpieprzania przez Leppera

    O ile to 1sze nie jest do konca pewne to to drugie jest
    zdecydowanie bardziej.

    > 4 lata rozpieprzania przez Leppera

    Optymista. Rozpieprzone bedzie po pol roku. A naprawa
    nie zajmie pozostalych 3,5. Nie zeby mi sie podobalo co jest
    teraz ale Chcesz klepac biede to wez
    karton i zamieszkaj na dworcu. Zobacz jak fajnie. Lepper
    Ci do tego nie potrzebny.

    Sugeruje EOT, nim nas pogonia. A przed wrzutka do urny proponuje mimo
    wszystko ponownie rozwazyc "zady i walety".