    Date: Tue, 25 Jul 2017 14:49:49 +0200
    From: papuga <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: JPK_VAT nowe pomysły

    http://www.mf.gov.pl/documents/764034/6050819/zawiad
    omienie+o+rozpocz%C4%99ciu+konsultacji+podatkowych+J
    PK+VAT.pdf

    Czy jak klient dostał dłuugi termin płatności a jednak przyjdzie
    zapłacić gotówką to mam mu powiedzieć:

    "Nie może pan mi zapłacić,
    wysłałem już JPK_VAT a tamten miesiąc
    i tam było 'przelew'
    a nie mogę codziennie zajmować się tylko wysyłaniem korekt JPK" ?

    ps. Tam jest potwierdzenie sprawdzania "łańcuszka" dokumentów.