  • 11. Data: 2017-05-18 10:01:54
    Temat: Re: JPK - jaki program do faktur?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-18 o 08:24, jan pisze:

    > Elisoft Faktury 2017
    > darmowy

    a gdzie tam JPK?

    --
    Pete

  • 12. Data: 2017-05-23 16:11:37
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    dyskusyjnych:ofbm0o$k38$...@n...news.atman.pl

    [..]

    Właśnie przestały "gadać" z ministerstwem komputery z windowsem
    wcześniejszym niż 7 w sprawie JPK.
    Popieprzyło tych ministrów ... musi być Win7 lub późniejszy.
    A za niedługo przestanie gadać też ten z wIN7 - bez ostrzeżenia będzie i
    nagle.
    Ręce opadają i wynosić się s tego raju podatkowego trzeba.

    --
    Wę-czek

  • 13. Data: 2017-05-23 17:27:16
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-05-23, Wędrowniczek <n...@n...eu> wrote:

    [...]

> [...]
    > Popieprzyło tych ministrów ... musi być Win7 lub późniejszy.
    > A za niedługo przestanie gadać też ten z wIN7 - bez ostrzeżenia

    Co nawet logiczne zważywszy że systemy przed Windows 7 nie są
    wspierane przez producenta.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 14. Data: 2017-05-24 13:40:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2017-05-23, Wędrowniczek <n...@n...eu> wrote:
    [...]

    >Co nawet logiczne zważywszy że systemy przed Windows 7 nie są
    >wspierane przez producenta.

    Logiczne i nielogiczne.
    Co oni uzywaja, ze im jest potrzebny wspierany windows ?

    Pierwsze co bym podejrzewal, to jakies certyfikaty, ktore stracily
    waznosc, a MS ich juz nie uaktualnie.

    Drugie - ze jakas nowsza wersje wypuscili, ktora wymaga odpowiednich
    bibliotek, a te Win 7 sa ...

    J.

  • 15. Data: 2017-05-24 13:44:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-24 o 13:40, J.F. pisze:
> [...]
    > waznosc, a MS ich juz nie uaktualnie.
    >
    > Drugie - ze jakas nowsza wersje wypuscili, ktora wymaga odpowiednich

    Pewnie posadzili jakąś małpkę na Microsoft Visual Studio, i ta małpka
    zatwierdziła kompatybilność .NET Framework 4.x zamiast zmienić choćby na 3.5

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2017-05-24 13:55:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 May 2017 17:27:16 +0200, w
    <s...@p...org>, Wojciech Bancer
    <w...@g...com> napisał(-a):

    > On 2017-05-23, Wędrowniczek <n...@n...eu> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Co nawet logiczne zważywszy że systemy przed Windows 7 nie są
    > wspierane przez producenta.

    Ale co za różnica czy XP czy Win7? Komputery z XP mają za małą moc
    obliczeniową? :D

  • 17. Data: 2017-05-24 16:28:51
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-05-24, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    [...]

    > Ale co za różnica czy XP czy Win7? Komputery z XP mają za małą moc
    > obliczeniową? :D

    Ale wiesz, że od bardzo, bardzo dawna już nie pisze się wszystkiego
    od zera, tylko korzysta z API udostępnionego przez biblioteki
    systemowe? A te (uwaga) - zmienia się, wraz z rozwojem systemu.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 18. Data: 2017-06-19 00:13:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 24 May 2017 13:44:08 +0200, Adam napisał(a):

    > Pewnie posadzili jakąś małpkę na Microsoft Visual Studio, i ta małpka
    > zatwierdziła kompatybilność .NET Framework 4.x zamiast zmienić choćby na 3.5

    A może ta małpka chciałaby zacząć korzystać z dobrodziejstw języka
    wprowadzonych trochę później, niż 10 lat temu?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2017-06-19 20:24:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/19/2017 12:13 AM, Borys Pogoreło wrote:
    > A może ta małpka chciałaby zacząć korzystać z dobrodziejstw języka
    > wprowadzonych trochę później, niż 10 lat temu?

    A po co?

    W sąsiedniej korporacji zmienili własnie bibliteki na "najnowsze".
    Zapytałem czemu. Bo tak się przecież robi, padła odpowiedź. Wykosili 50%
    klientów i w panice przywracali starsza wersję. Tylko że to firma
    komercyjna i potrafią liczyć pieniądze.

  • 20. Data: 2017-06-19 21:12:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 19 Jun 2017 20:24:39 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > A po co?

    Nie siedzę w .NET, ale wiem, że choćby asynchroniczna komunikacja sieciowa
    jest dużo prostsza w 4.5. Zapewne jest dużo więcej takich ułatwień, na
    które dotychczas można było sobie tylko popatrzeć przez szybkę. W webdev
    jest ten sam problem z przeglądarkami.

> [...]
    > Zapytałem czemu. Bo tak się przecież robi, padła odpowiedź. Wykosili 50%
    > klientów i w panice przywracali starsza wersję. Tylko że to firma

    Połowa ich klientów siedziała jeszcze na XP?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl