  • 1. Data: 2002-01-03 12:20:52
    Temat: Jak liczyć kilometry ?
    Od: "Dariusz Danowski" <k...@a...juni.gliwice.pl>

    Cześć

    Mam autko, prowadzę ewidencję pojazdów, wpisuję przejechane kilometry.

    I tu jest problem, jak wpisywac: faktycznie przejechane kilometry czy wg
    mapy drogowej (z miasta do miasta).
    Mieszkam w Zabrzu, klient jest w Gliwicach - droga tam i z powrotem
    fizycznie wynosi 50 km (dwa końce miast) a z mapy wychodzi o połowę mniej.
    Co wpisać 20 czy 50 km ?

    Pozdrawiam

    Krasnal (GG#1103)

  • 2. Data: 2002-01-03 16:01:26
    Temat: Re: Jak liczyć kilometry ?
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

> [...]
    kilometry.

    > I tu jest problem, jak wpisywac: faktycznie przejechane kilometry

    A jak będziesz jechał z Zabrza do Gliwic przez Warszawę, to wpiszesz
    20 czy 500 ???
    Masz licznik kilometrów przejechanych chyba?

    CEZ

  • 3. Data: 2002-01-03 16:48:21
    Od: "mike_" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Cezary Farynowski" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > kilometry.

    > czy wg
    >
    > A jak będziesz jechał z Zabrza do Gliwic przez Warszawę, to wpiszesz
    > 20 czy 500 ???
    to wpisze zabrze-warszawa i warszawa-gliwice a nie zabrze-gliwice
    i tez odczyta co innego z mapy a co innego z licznika.
    tylko ktory zapis jest prawdziwy - bo tachografu jak sadze w aucie nie ma

  • 4. Data: 2002-01-03 19:23:01
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    mike_ wrote:

> [...]
    > i tez odczyta co innego z mapy a co innego z licznika.
    > tylko ktory zapis jest prawdziwy - bo tachografu jak sadze w aucie nie ma

    Odległości wg. mapy drogowej nie są podstawą do kilometrówki i innych
    rozliczeń.
    Liczy się faktycznie przejechana liczba kilometrów ale trasa powinna być
    mozliwie najkrótsza. Jazda z Zabrza do Gliwic przez Warszawę bez
    specjalnego uzasadnienia raczej sie w US nie spodoba.
    No chyba że było aż tyle śniegu :-)))
    Nikt nie będzie tego sprawdzał dokładnie więc wystarczy że ilośc kilometrów
    będzie prawdopodobna - 5 w tą czy w tamtą można naciągnąć (np. bo był
    objazd).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-01-03 20:04:16
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

> [...]
    > i tez odczyta co innego z mapy a co innego z licznika.
    > tylko ktory zapis jest prawdziwy - bo tachografu jak sadze w aucie

    Po co tachograf? Ma licznik kilometrów. Nie naciągniesz więcej niż
    naprawdę przejechałeś. Po pewnym czasie w ewidencji kilometrówki
    miałbyś więcej niż na liczniku :-).
    Wpisuj rzeczywiście przejechane.

    CEZ

  • 6. Data: 2002-01-03 20:33:09
    Od: "mike_" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Po co tachograf? Ma licznik kilometrów. Nie naciągniesz więcej niż
    > naprawdę przejechałeś. Po pewnym czasie w ewidencji kilometrówki

    ale licznik - nawet elektroniczny da sie podkrecic

  • 7. Data: 2002-01-03 20:57:43
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > ale licznik - nawet elektroniczny da sie podkrecic

    Wszystko da się podkręcić. Jeśli już tak rozumujemy, to niech podkręci
    licznik i wpisuje Zabrze-Gliwice, Gliwice- Zabrze, Zabrze-Gliwice,
    .........-Zabrze. (będzie kilka tysięcy km)

    CEZ

  • 8. Data: 2002-01-03 22:42:22
    Od: "Stefan" <s...@e...pl>

    Użytkownik "mike_" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cezary Farynowski" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ale licznik - nawet elektroniczny da sie podkrecic

    to prawda, wiec ja sie nie przejmuje
    mam wiele wiecej w przebiegu niz na liczniku
    jak sie mnie doczepia to im powiem, ze mam takie chobby jak podkrecanie
    licznika w gore, zeby sie znajomym pochwalic, ze tyle juz mam doswiadczenia.

    no i raczej nie wiele moga mi zrobic

    pozdrawiam,
    Stefan (nowy)