1. Data: 2007-09-20 12:47:24
Temat:Jak obliczyć dochód miesięczny NETTO na osobę w rodzinie w poprzednim roku podatkowym?
Od:"JasonKidd" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam zamiar złożyć wniosek na stypendium socjalne. Z tym, że nie wiem do
końca, jak obliczyć miesięczny dochód netto na osobę? Aby otrzymać to
świadczenie kwota nie może przekroczyć 572 zł. W zeszłym roku pracował
jedynie brat, który mieszka ze mną i naszą mamą. W zaświadczeniu z US jest
napisane, że w roku podatkowym 2006 dochód wyniósł 1640.54 zł. Czy w związku
z tym wystarczy podzielić tę kwotę na 3?

Z góry dziękuję za wskazówki!

Z pozdrowieniami

2. Data: 2007-09-20 19:42:53
Od:"t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-09-2007 o 14:47:24 JasonKidd <j...@p...onet.pl> napisał(a):
--------------------------^^^^^^^^^^^
Kurka ludzie, to jest potwierdzenie że w USA źle się dzieje.
Chłopaka fiskus wykończył i teraz mieszka z mamą i bratem i z socjalu żyją
;)

3. Data: 2007-09-20 19:43:21
Od:"t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-09-2007 o 21:42:53 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Kurka ludzie, to jest potwierdzenie że w USA źle się dzieje.
> Chłopaka fiskus wykończył i teraz mieszka z mamą i bratem i z socjalu

BTW Jordana jeszcze nie dopadli?

4. Data: 2007-09-20 20:37:53
Od:"JasonKidd" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurka ludzie, to jest potwierdzenie że w USA źle się dzieje.
> Chłopaka fiskus wykończył i teraz mieszka z mamą i bratem i z socjalu żyją
> ;)

Umiesz czytać ze zrozumieniem i odpowiadać na zadawane pytania? Bo skoro nie
to Twój post jest bez sensu!

5. Data: 2007-09-20 20:52:51
Od:'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

JasonKidd w <news:fcum1g$i2d$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> Umiesz czytać ze zrozumieniem i odpowiadać na zadawane pytania? Bo skoro nie
> to Twój post jest bez sensu!

Twój też, bo tu jest usenet a nie darmowa poradnia... Trzeba było "łyknąć
dowcip" i poczekać na odpowiedź (piekarnia to tez nie jest)

Ale masz coś co choc nie w temacie, to powinno pomóc:
<http://evil.pl/pip/OE.html>

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]

6. Data: 2007-09-20 21:03:08
Od:"JasonKidd" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twój też, bo tu jest usenet a nie darmowa poradnia... Trzeba było "łyknąć
> dowcip" i poczekać na odpowiedź (piekarnia to tez nie jest)

Napisałem na tę grupę, bo po prostu nie znałem odpowiedzi na zadane pytanie.
Nie chcialeś odpowiedzieć, więc nie trzeba było pisać i zaśmiecać bez sensu.
I słaby dowcip. OK, koniec tego pisania, bo to nie na temat. I w dalszym
ciągu proszę kogoś o odpowiedź na moje pytanie.