  • 1. Data: 2007-09-20 12:47:24
    Temat: Jak obliczyć dochód miesięczny NETTO na osobę w rodzinie w poprzednim roku podatkowym?
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam zamiar złożyć wniosek na stypendium socjalne. Z tym, że nie wiem do
    końca, jak obliczyć miesięczny dochód netto na osobę? Aby otrzymać to
    świadczenie kwota nie może przekroczyć 572 zł. W zeszłym roku pracował
    jedynie brat, który mieszka ze mną i naszą mamą. W zaświadczeniu z US jest
    napisane, że w roku podatkowym 2006 dochód wyniósł 1640.54 zł. Czy w związku
    z tym wystarczy podzielić tę kwotę na 3?

    Z góry dziękuję za wskazówki!

    Z pozdrowieniami

  • 2. Data: 2007-09-20 19:42:53
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 20-09-2007 o 14:47:24 JasonKidd <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    --------------------------^^^^^^^^^^^
    Kurka ludzie, to jest potwierdzenie że w USA źle się dzieje.
    Chłopaka fiskus wykończył i teraz mieszka z mamą i bratem i z socjalu żyją
    ;)

  • 3. Data: 2007-09-20 19:43:21
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 20-09-2007 o 21:42:53 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Kurka ludzie, to jest potwierdzenie że w USA źle się dzieje.
    > Chłopaka fiskus wykończył i teraz mieszka z mamą i bratem i z socjalu

    BTW Jordana jeszcze nie dopadli?

  • 4. Data: 2007-09-20 20:37:53
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    > Kurka ludzie, to jest potwierdzenie że w USA źle się dzieje.
    > Chłopaka fiskus wykończył i teraz mieszka z mamą i bratem i z socjalu żyją
    > ;)

    Umiesz czytać ze zrozumieniem i odpowiadać na zadawane pytania? Bo skoro nie
    to Twój post jest bez sensu!

  • 5. Data: 2007-09-20 20:52:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    JasonKidd w <news:fcum1g$i2d$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Umiesz czytać ze zrozumieniem i odpowiadać na zadawane pytania? Bo skoro nie
    > to Twój post jest bez sensu!

    Twój też, bo tu jest usenet a nie darmowa poradnia... Trzeba było "łyknąć
    dowcip" i poczekać na odpowiedź (piekarnia to tez nie jest)

    Ale masz coś co choc nie w temacie, to powinno pomóc:
    <http://evil.pl/pip/OE.html>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-09-20 21:03:08
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    > Twój też, bo tu jest usenet a nie darmowa poradnia... Trzeba było "łyknąć
    > dowcip" i poczekać na odpowiedź (piekarnia to tez nie jest)

    Napisałem na tę grupę, bo po prostu nie znałem odpowiedzi na zadane pytanie.
    Nie chcialeś odpowiedzieć, więc nie trzeba było pisać i zaśmiecać bez sensu.
    I słaby dowcip. OK, koniec tego pisania, bo to nie na temat. I w dalszym
    ciągu proszę kogoś o odpowiedź na moje pytanie.

  • 7. Data: 2015-03-04 22:50:20
    Od: j...@g...com