  • 1. Data: 2007-11-02 08:58:52
    Temat: Jak obliczyć wynagrodzenie pracownika?
    Od: TC <tar.ca-m.i_on@tl_e.n.pl>

    Ponieważ likwiduję DG muszę zwolnic pracownika. Pracownik ma stałą
    pensję. Teraz moje pytanie. Jak mam obliczyć tę pensję za pół miesiąca,
    tzn. od 1 do 15 listopada?

    --
    TRC

  • 2. Data: 2007-11-02 09:26:30
    Temat: Re: Jak obliczyć wynagrodzenie pracownika?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 02 Nov 2007 09:58:52 +0100, TC napisał(a):

    > Ponieważ likwiduję DG muszę zwolnic pracownika. Pracownik ma stałą
    > pensję. Teraz moje pytanie. Jak mam obliczyć tę pensję za pół miesiąca,
    > tzn. od 1 do 15 listopada?

    NTG.

    A poza tym: dlaczego do 15-go? To tak bez wypowiedzenia? Jeśli z
    wypowiedzeniem to dwutygodniowe kończy się 16-go a miesięczne 30-go.

  • 3. Data: 2007-11-02 09:33:50
    Od: TC <tar.ca-m.i_on@tl_e.n.pl>

    > A poza tym: dlaczego do 15-go? To tak bez wypowiedzenia? Jeśli z
    > wypowiedzeniem to dwutygodniowe kończy się 16-go a miesięczne 30-go.

    Zadałem proste - wydaje mi się - pytanie. Jak obliczyć pensję za pół
    miesiące do 15 dnia listopada. Nic o wypowiedzeniu nie pisałem, więc nie
    wiem skąd u ciebie ten wątek się pojawił.
    Jak ktoś mnie pyta na grupie o coś to odpowiadam zgodnie z pytaniem, a
    nie dociekam wariantów.
    Twoja odpowiedz jest z rodzaju tych podawanych na grupach graficznych.
    Ktoś pyta jak zrobić w Photoshopie to czy owo a część ludzi go atakuje
    zarzutami, że pewnie ma piracką wersję.
    Akurat chcę się upewnić jak się to ma do przepisów. Nie sądzisz chyba,
    że dziś rano wstałem i wymyśliłem sobie że zlikwiduję DG? Co?

  • 4. Data: 2007-11-02 09:36:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 02 Nov 2007 10:33:50 +0100, TC napisał(a):

> [...]
    > Akurat chcę się upewnić jak się to ma do przepisów. Nie sądzisz chyba,
    > że dziś rano wstałem i wymyśliłem sobie że zlikwiduję DG? Co?

    1. To jest grupa dyskusyjna - tu się dyskutuje a nie udziela odpowiedzi na
    pytania. ;)

    2. W kwestii zasadniczej: zacznij od wyboru właściwej grupy. To ile
    zapłacisz pracownikowi nie ma nic wspólnego z podatkami.

  • 5. Data: 2007-11-02 09:47:10
    Od: TC <tar.ca-m.i_on@tl_e.n.pl>

    > 2. W kwestii zasadniczej: zacznij od wyboru właściwej grupy. To ile
    > zapłacisz pracownikowi nie ma nic wspólnego z podatkami.

    No to dziwne, bo jak wypełniam PIT to zwykle muszę podać tam swoje
    dochody... To po co im to?

  • 6. Data: 2007-11-02 10:32:51
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "TC" <tar.ca-m.i_on@tl_e.n.pl> napisał w wiadomości

    > No to dziwne, bo jak wypełniam PIT to zwykle muszę podać tam swoje
    > dochody...

    Dochód powstaje PO WYPŁACENIU.
    Czyli do czasu wypłacenia będzie NTG a od momentu wypłacenia TG.
    Pytanie "ile" zdecydowanie jest przed wypłaceniem.

  • 7. Data: 2007-11-02 10:48:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    TC w <news:fgeqtr$m4b$1@inews.gazeta.pl>:

    > Zadałem proste - wydaje mi się - pytanie. Jak obliczyć pensję za pół
    > miesiące do 15 dnia listopada.
    [...]
    > Akurat chcę się upewnić jak się to ma do przepisów. Nie sądzisz chyba,
    > że dziś rano wstałem i wymyśliłem sobie że zlikwiduję DG? Co?

    Jak policzysz, tak policzysz... Zapłacisz zwalnianemu odpowiednio, to Cie do
    sądu może nie pozwie...

    O masz, np. policz tak:
    za 1 listopada 1 000
    za 2 listopada 1 000
    za 15 listopada 1 000

    Do wypłaty: 15 000

    Zadowolony? ;P
    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2007-11-03 10:39:23
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    > Ponieważ likwiduję DG muszę zwolnic pracownika. Pracownik ma stałą
    > pensję. Teraz moje pytanie. Jak mam obliczyć tę pensję za pół
    miesiąca,
    > tzn. od 1 do 15 listopada?

    W listopadzie jest do przepracowania 168 godzin.
    Do 15 listopada 80 godzin (licząc po 8h dziennie).
    Czyli pensję dzielisz przez 168 i mnożysz przez 80.

    Np. człowiek zarabia 1680 zł na miesiac ;) /ide na łatwiznę/
    1680zł/168h= 10 zł za godzinę
    80h*10= 800 zł ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 9. Data: 2007-11-04 19:16:12
    Od: TC <tar.ca-m.i_on@tl_e.n.pl>

    Nikiel ;-) pisze:
> [...]
    > Czyli pensję dzielisz przez 168 i mnożysz przez 80.
    >
    > Np. człowiek zarabia 1680 zł na miesiac ;) /ide na łatwiznę/

    Dzięki. Miło że są jeszcze ludzie inteligentni. Jeszcze raz dziękuję