  • 1. Data: 2004-04-26 12:56:27
    Temat: Jak poprawić literówkę w programie Jupiter 2003 Standard
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    We własnym imieniu przez gapiostwo zjadłem jedną literkę, jak to
    wyporstawać.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-26 14:18:04
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > We własnym imieniu przez gapiostwo zjadłem jedną literkę, jak to
    > wyporstawać.

    Dobrze domyslam się, że to program do rozliczeń rocznych?
    Jeśli nie da się wyedytować i wydrukować na nowo, to ostatecznie możesz na
    gotowym PIT-cie przekreślić imię, ręcznie wpisać poprawne i podpisać się
    obok.
    Nikt Ci głowy za to nie urwie.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2004-04-26 16:13:26
    Od: "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > gotowym PIT-cie przekreślić imię, ręcznie wpisać poprawne i podpisać się

    Albo usunąc klucze z rejestru dotyczace programu Jupiter.

  • 4. Data: 2004-04-26 20:12:32
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

    Użytkownik "barysza" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > We własnym imieniu przez gapiostwo zjadłem jedną literkę, jak to
    > wyporstawać.
    > Pozdrawiam

    Najnormalniej w swiecie - uruchomic program - wczytac wczesniej zapisana
    deklaracje-wejsc na odpowiednia karte - tam gdzie jest blad - a nastepnie
    kliknac w lewym dolnym rogu przycisk Edytuj Plansze - i to wszystko.

  • 5. Data: 2004-04-27 06:24:38
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    > Albo usunąc klucze z rejestru dotyczace programu Jupiter.

    Usunięcie kluczy z rejestru nic nie daje.
    pzdr

  • 6. Data: 2004-04-27 06:28:35
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    > Najnormalniej w swiecie - uruchomic program - wczytac wczesniej zapisana
    > deklaracje-wejsc na odpowiednia karte - tam gdzie jest blad - a nastepnie
    > kliknac w lewym dolnym rogu przycisk Edytuj Plansze - i to wszystko.

    Danych identyfikacyjnych nie da się poprawić. Mam Ryszar a ma być Ryszard.
    pzdr

  • 7. Data: 2004-04-27 06:39:07
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > Danych identyfikacyjnych nie da się poprawić. Mam Ryszar a ma być Ryszard.
    > pzdr

    Zdaje się, że szukasz problemów tam, gdzie ich nie ma.
    Jak myślisz, gdy US spostrzeże, że dostawiłeś literkę na końcu, by było imię
    Ryszard, a imienia Ryszar przecież brak w przyrodzie, to łeb Ci urwą?
    Zwłaszcza, że jeśli podpiszesz się obok tej ręcznej poprawki, to ją
    zalegalizujesz.

    Powiem bez ogródek - zawracasz dupę.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 8. Data: 2004-04-27 07:30:18
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ryszard, a imienia Ryszar przecież brak w przyrodzie, to łeb Ci urwą?
    > Zwłaszcza, że jeśli podpiszesz się obok tej ręcznej poprawki, to ją

    Sorki jak ktoś się poczuł urażony.
    pzdr

  • 9. Data: 2004-04-27 09:27:34
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > Sorki jak ktoś się poczuł urażony.
    > pzdr

    A mówią, że wszystkie Ryśki to są fajne chłopy...
    Zamiast podziękować za podanie najprostszego pod słońcem rozwiązania, to się
    obraża i nadal szuka kwadratowych jaj.
    ;-)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 10. Data: 2004-04-27 15:54:38
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    > A mówią, że wszystkie Ryśki to są fajne chłopy...
    > Zamiast podziękować za podanie najprostszego pod słońcem rozwiązania, to
> [...]

    Rozwiązanie z parafą znałem ale chciałem ażeby to jakoś wyglądało.
    Ot i wszystko.
    Pozdrawiam
    Rysiek