  • 1. Data: 2008-03-15 20:55:44
    Temat: Jak rozliczyć ojca
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    Ojciec dostał dwa pity.
    Jeden to PIT40A - roczne rozliczenie podatnika przez organ rentowy
    Drugi to PIT11A - informacja o dochodach uzyskanych od organu rentowego.
    Do marca 2007 był na świadczeniu rehabilitacyjnym, potem renta.
    I nie wiem czy mam sumować obydwa pity wypełniając PIT37?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-03-15 22:30:55
    Temat: Re: Jak rozliczyć ojca
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Norbert wrote:
> [...]
    > Do marca 2007 był na świadczeniu rehabilitacyjnym, potem renta.
    > I nie wiem czy mam sumować obydwa pity wypełniając PIT37?

    poczytaj wątek pit40 + pit 11