  • 1. Data: 2003-11-16 07:40:53
    Temat: Re: Jak skorygować PIT 5?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 16 Nov 2003, Mariusz wrote:

    >+ witam wszystkich serdecznie,
    >+ chciałem Wami w tajemnicy zdradzić, że uszczupliłem Skarb Państwa na 4 zł.
    [...]
    >+ google raz mówi pisz korektę i czynny żal,

    IMO "dobrze mówi" :)

    >+ drugi raz że skoryguj przy następnym
    >+ pit-cie, a może w ogóle dać sobie spokój?

    A jesteś pewien że "skoryguj przy następnym" nie dotyczyło przypadku
    odwrotnego, tj. że "sobie uszczupliłeś" ?
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-11-16 16:25:21
    Temat: Jak skorygować PIT 5?
    Od: "Mariusz" <m...@W...pl>

    witam wszystkich serdecznie,
    chciałem Wami w tajemnicy zdradzić, że uszczupliłem Skarb Państwa na 4 zł.
    Źle wpisałem składki (doliczyłem błędnie więcej 19,52 zł w emerytalnych) no i
    klops! nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić..
    google raz mówi pisz korektę i czynny żal, drugi raz że skoryguj przy następnym
    pit-cie, a może w ogóle dać sobie spokój?
    pozdrawiam wszystkich stałych bywalców i wyjadaczy:)
    Mariusz

  • 3. Data: 2003-11-16 18:08:58
    Od: Jazzabell <j...@g...pl>

    Mariusz:

    > google raz mowi pisz korekte i czynny zal, drugi raz ze skoryguj przy
    > nastepnym pit-cie, a moze w ogole dac sobie spokoj?

    Uhm. I tym razem rowniez uslyszysz te same odpowiedzi ;)

    Izz

  • 4. Data: 2003-11-17 21:27:17
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    dzięki!