1. Data: 2002-08-10 20:33:06
Temat:Jak sprawdzić czy pracodawca płaci za mnie ZUS?
Od:"Marcus" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy da się to sprawdzić w miarę bezboleśnie, nie marnując całego dnia?

M.

2. Data: 2002-08-10 21:14:54
Temat:Re: Jak sprawdzić czy pracodawca płaci za mnie ZUS?
Od:"LK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz złożyć wnosek do ZUS i dostaniesz informację na piśmie do kilku dni,
gotowy formularz powinien być w każdej TJO ZUS, skałdasz na dziennkiu lub na
informacji, piszesz nazwę pracowdawcy, NIP, Pesel i adres.
Pozdrawiam Ł

3. Data: 2002-08-11 10:21:20
Od:"Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy da się to sprawdzić w miarę bezboleśnie, nie marnując całego dnia?

Pracodawca nie chce się sam przyznać?

Karol

4. Data: 2002-08-13 06:58:56
Od:"Włodzimierz Plewa" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prościej i od ręki np. na stronie internetowej 2-go filaru. Niektóre firmy
umożliwiają sprawdzenie tą drogą stanu konta. Jeśli masz wszystkie składki
tam to i są w ZUSie. Można i sprawdzić w bankomacie przy pomocy dostarczonej
karty.
Włodek

5. Data: 2002-08-16 22:44:56
Od:mm01 <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcus napisał:
> Czy da się to sprawdzić w miarę bezboleśnie, nie marnując całego dnia?
>
> M.

ja to robie tak:
1.ide do o/zus,
2.podaje nip i pesel - swoj-rany ile ja mam osobowosci (jedno czasami
wystarczy)
3. jak pani w okienku jest normalna (a jest bo robie to kilka razy w
m-cu) i ja jestem mily (a jestem) to dostaje info o tym ze jestem lub
mnie nie ma ich systemie
4. jak jestem to prosze o wydruk i go dostaje :)
5. jak mnie nie ma to ide do platnika skladek wyjasniac ze cos nie tak,
i szukamy bledu :(

"Bog stworzył człowiek bo sie na malpie zawiodl. Dalszych eksperymentow
zaprzestam.
M.T.

pozdrawiam mm01