  • 1. Data: 2002-08-10 20:33:06
    Temat: Jak sprawdzić czy pracodawca płaci za mnie ZUS?
    Od: "Marcus" <m...@i...pl>

    Czy da się to sprawdzić w miarę bezboleśnie, nie marnując całego dnia?

    M.

  • 2. Data: 2002-08-10 21:14:54
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy pracodawca płaci za mnie ZUS?
    Od: "LK" <m...@p...onet.pl>

    Musisz złożyć wnosek do ZUS i dostaniesz informację na piśmie do kilku dni,
    gotowy formularz powinien być w każdej TJO ZUS, skałdasz na dziennkiu lub na
    informacji, piszesz nazwę pracowdawcy, NIP, Pesel i adres.
    Pozdrawiam Ł

  • 3. Data: 2002-08-11 10:21:20
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Czy da się to sprawdzić w miarę bezboleśnie, nie marnując całego dnia?

    Pracodawca nie chce się sam przyznać?

    Karol

  • 4. Data: 2002-08-13 06:58:56
    Od: "Włodzimierz Plewa" <w...@h...pl>

    Prościej i od ręki np. na stronie internetowej 2-go filaru. Niektóre firmy
    umożliwiają sprawdzenie tą drogą stanu konta. Jeśli masz wszystkie składki
    tam to i są w ZUSie. Można i sprawdzić w bankomacie przy pomocy dostarczonej
    karty.
    Włodek

  • 5. Data: 2002-08-16 22:44:56
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    Użytkownik Marcus napisał:
    > Czy da się to sprawdzić w miarę bezboleśnie, nie marnując całego dnia?
    >
    > M.

    ja to robie tak:
    1.ide do o/zus,
    2.podaje nip i pesel - swoj-rany ile ja mam osobowosci (jedno czasami
    wystarczy)
    3. jak pani w okienku jest normalna (a jest bo robie to kilka razy w
    m-cu) i ja jestem mily (a jestem) to dostaje info o tym ze jestem lub
    mnie nie ma ich systemie
    4. jak jestem to prosze o wydruk i go dostaje :)
    5. jak mnie nie ma to ide do platnika skladek wyjasniac ze cos nie tak,
    i szukamy bledu :(

    "Bog stworzył człowiek bo sie na malpie zawiodl. Dalszych eksperymentow
    zaprzestam.
    M.T.

    pozdrawiam mm01