  • 1. Data: 2008-04-08 09:34:49
    Temat: Jak to ująć legalnie
    Od: "Romek" <r...@v...pl>

    Witam

    Mam następujące pytanie. Wpadłem na pomysł, aby zaproponować użytkownikom allegro
    pisanie charakterystyk psychologicznych. Z prawnego punktu widzenia jest to
    usługa.
    Moją wątpliwość budzi to, żę nie prowadzę bieżącej dzialalności gospodarczej,
    i np nie wystawiam faktur VAT. Zagadnienia te traktuję jako hobby, i po prostu
    chce sprobować. Czy moge złamać prawo, jeżeli zaproponuję coś takiego na allegro.

    Pozdrawiam

    Romek

  • 2. Data: 2008-04-08 09:47:53
    Temat: Re: Jak to ująć legalnie
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Romek" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prostu
    > chce sprobować. Czy moge złamać prawo, jeżeli zaproponuję coś takiego na

    Jeśli zrobisz to za darmo to nie.
    Jeśli chcesz za to brac kasę - to w ten sposób właśnie zaczniesz prowadzić
    DG.

  • 3. Data: 2008-04-08 15:53:03
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Niekoniecznie DG.
    Może to robić na umowę o dzieło lub zlecenie.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-04-08 19:31:11
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Niekoniecznie DG.
    > Może to robić na umowę o dzieło lub zlecenie.

    Odpowiadaj pod cytatem.

    > JaC
    >

    > -----

    Jedno z drugim kłóci się nie bardzo.