eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak ugryzc pewna sprawe - VAT a zakup od osoby prywatnej › Jak ugryzc pewna sprawe - VAT a zakup od osoby prywatnej
    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak ugryzc pewna sprawe - VAT a zakup od osoby prywatnej
    Date: Tue, 17 Jul 2007 15:22:10 +0200

    Mam klienta, ktory chce kupic pewno urzadzenie + usluge - oczywiscie na
    fakture VAT.

    Jestem podatnikiem VAT - wiec niby OK, ale...

    do skonfigurowania/naprawy tego urzadzenia potrzeba pewnej czesci, ktora
    moge miec/odkupic (jako nowa) ale bez faktury VAT - sprzedajacy jest
    osoba prywatna (pewnie kupil do wlasnych potrzeb i mu zostalo)
    Ta czesc nie jest obecnie dostepna w sprzedazy, a klientowi sie spieszy.

    Jak teraz ta czesc wpisac na fakture VAT dla mojego klienta.
    Czy odkupujac to od osoby prywatnej, jest jakas procedura by mozna bylo
    ta rzecz dalej odsprzedac na fakturze VAT?

    (kiedys slyszalem o wplacie ok 2% do US wartosci rzeczy kupionej na
    umowe z osoba prywatna - ale nie umiem znalezc potwierdzenia tego.

    Pomozecie?

    --
    pozdr
    Adam (AL)