  • 1. Data: 2004-03-24 23:51:44
    Temat: Jak ustawić nowe konta ZUS w Płatniku ?
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Od 1 kwietnia będą nowe konta bankowe ZUS.
    Czy wyjdzie do tego jakaś nowa wersja Płatnika ?
    Czy też można to jakoś zmienić w obecnej wersji ?
    Ktoś coś wie ?

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl

  • 2. Data: 2004-03-25 07:21:40
    Temat: Re: Jak ustawić nowe konta ZUS w Płatniku ?
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Zwróć uwagę że oprócz zmian konta zmieniają też miejsce nr deklaracji i
    jest przestawiony rok z miesiącem za który składa się deklaracje.
    chyba nie obejdzie się bez nowej wersji Płacznika lub nakładki.
    Znowu ktoś weźmie za to kasę.
    z ZUSowskim pozdrowieniem
    TH

  • 3. Data: 2004-03-25 13:49:22
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Od 1 kwietnia będą nowe konta bankowe ZUS.
    > Czy wyjdzie do tego jakaś nowa wersja Płatnika ?
    > Czy też można to jakoś zmienić w obecnej wersji ?

    dzwoniłem wczoraj na infolinię prokomu
    panienka powiedziała, że w 6.01.001
    nie da się wydrukować nowego przelewu
    oraz ze ok 05.04.2004 ma być nowa wersja płatnika

    pozdrawiam
    KTP

  • 4. Data: 2004-03-25 13:55:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ktp napisał:

    > dzwoniłem wczoraj na infolinię prokomu
    > panienka powiedziała, że w 6.01.001
    > nie da się wydrukować nowego przelewu
    > oraz ze ok 05.04.2004 ma być nowa wersja płatnika

    No super.
    Znowu ktoś stwierdził że 5 dni na ściagnięcie, zainstalowanie i
    dogadanie się z nowym platnikiem to aż za dużo czasu dla paru a może
    parunastu) tysięcy przedsiębiorców.
    Uwielbiam ich.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-03-25 14:33:39
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

> [...]
    > Znowu ktoś stwierdził że 5 dni na ściagnięcie, zainstalowanie i
    > dogadanie się z nowym platnikiem to aż za dużo czasu dla paru a może

    Ciekawe jaki bedzie numer wersji. Ja stawiam na to, ze 7.0. Zeby
    powazniej wygladalo. W koncu taka zmiana numerow kont, to nie w kij
    dmuchal, powazna programistycznie sprawa. Kase trzeba wziac konkretna za
    nowa wersje, a nie jakies grosze za podwersje czy tez upgrade na 500
    kilobajtow.

    marekz

  • 6. Data: 2004-03-25 16:44:05
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Maddy napisał:

> [...]
    > Znowu ktoś stwierdził że 5 dni na ściagnięcie, zainstalowanie i
    > dogadanie się z nowym platnikiem to aż za dużo czasu dla paru a może

    5?? Niecały jeden! Jednostki budżetowe też płacą ZUS za swoich
    pracowników. Do 5. każdego miesiąca.

    Kretyni

    pzdr

    Tomek