  • 21. Data: 2020-04-22 16:26:33
    Temat: Re: Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" r7oqmu$fku$1$P...@n...chmurka.net

    > A poza tym zakładając, że PESEL to dane osobowe podlegające ochronie to

    Raz za razem ktoś gubi czyjeś dane...

    IMO Pesel warto wzmocnić modyfikowaną częścią, bez której nie można
    by było zbyt wiele osiągnąć w urzędach czy instytucjach. W razie
    wycieku informacji [dysk PCIe x4 w gnieździe PCie x2 źle uszczelniony
    silikonem?] zmienna część byłaby zmieniana z zachowaniem historii zmian...

    [znów fatalnie -- wzrost bezrobocia wśród komorników ścigających
    rzekomych dłużników i wzrost bezrobocia wśród sędziów ferujących
    wyroki rzeczywistym Peselom... wzrost bezrobocia --> spadek PKB;
    znów wezmą mnie za wichrzyciela i dywersanta w jakże trudnej dla
    narodu chwili -- jeszcze korona z głowy wirusa nie spadła, a już
    braki wody (zużytej w nadmiarze przez PO-PSL?) nam doskwierają...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 22. Data: 2020-04-22 16:29:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ja bym wszedł w googla i wpisałbym indywidualny rachunek podatkowy
    > Ale ja to mam ciągoty do komplikowania prostych spraw wiec pewnie
    > sa sie łatwiej ;-PPPP

    Spróbowałbym zlecić -- bank by mi podpowiedział... ;)

    -=-

    Nie inaczej można było uczynić przed laty z nri kont do składek ZUS.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 23. Data: 2020-04-22 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > A poza tym zakładając, że PESEL to dane osobowe podlegające ochronie
    > to skąd ten każdy będzie wiedział, że to akurat numer rachunku dla
    > moich wpłat.

    Pesel to jednoczesnie po prostu liczba która przeskakuje co 7?
    Mozesz sobie miliony peseli wygenerować...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 24. Data: 2020-04-23 19:17:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pokaż szczegóły takiego wykonanego przelewu: gdzie jest imię nazwisko i adres oraz
    urząd skarbowy podatnika.

    -----

  • 25. Data: 2020-04-23 21:44:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 19:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pokaż szczegóły takiego wykonanego przelewu: gdzie jest imię nazwisko i
    > adres oraz urząd skarbowy podatnika.

    To Ty twierdzisz, że to "się wpisuje", więc Ty pokaż.