  • 11. Data: 2008-02-21 14:25:04
    Temat: Re: Jak wypełnić VZM załączniki
    Od: j...@g...com

    On 21 Lut, 15:21, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Czy mogłabyś wyłączyć w swoim outlooku wysyłanie na grupynewsowo w HTML?

    Poproś o to Google International z oddziałem w Polsce - korzystam z
    grup poprzez ich interfejs www.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2008-02-21 14:44:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    j...@g...com pisze:

    > Poproś o to Google International z oddziałem w Polsce - korzystam z
    > grup poprzez ich interfejs www.

    Używaj czytnika jak cywilizowani ludzie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 13. Data: 2008-02-21 15:21:39
    Od: "Anna Daszkiewicz" <a...@w...pl>

    powinno być lepiej, musze jeszcze tylko w pracy zmienić.

  • 14. Data: 2008-02-21 16:41:41
    Od: j...@g...com

    > Używaj czytnika jak cywilizowani ludzie.
    >
    > Maddy

    Gdybyś była choć troszkę cywilizowana to wiedziałabyś, że czytnik
    wymaga otwartego portu 119 dla protokołu NNTP - a nie każdy ma ten
    port otwarty np. w pracy.
    Zastanow sie zanim cos przypalisz bo potem śmierdzi.

    EOT.

  • 15. Data: 2008-02-21 18:54:43
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    j...@g...com wrote:
> [...]
    > port otwarty np. w pracy.
    > Zastanow sie zanim cos przypalisz bo potem śmierdzi.

    No to jescze groups.google.com powinni filtrowac na proxy, zebys
    pracowal zamiast newsowac :)

  • 16. Data: 2008-02-21 19:11:09
    Od: "Anna Daszkiewicz" <a...@w...pl>

    E tam, jakieś urozmaicenie w pracy tez sie należy :)