  • 1. Data: 2008-02-17 16:03:26
    Temat: Jak wypełnić pit37
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    Wypełniam samodzielnie pit37 ojca.
    Ojciec jest na rencie inwalidzkiej.
    Chcę użyć programu PITY2007.
    Z zusu przysłano właśnie PIT11A
    Czy dobrze rozumiem, że jesli w pit11 w polu numer 35 mam jakąś kwotę to
    w pit 37 tę kwotę wpisuję też własnie w pole 35 i analogicznie z
    pozostałymi polami?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-02-17 18:41:31
    Temat: Re: Jak wypełnić pit37
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Czy dobrze rozumiem, że jesli w pit11 w polu numer 35 mam jakąś kwotę to
    > w pit 37 tę kwotę wpisuję też własnie w pole 35 i analogicznie z

    Nie ... ale w objasnieniach do formularza znajdziesz przepis, z których
    pól kopiować. Trzeba poszukac na stronach US, a moze i pity2007 tez ma
    podpowiedzi, nie pamietam.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-02-17 20:54:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KsZZysiek wrote:

    > Nie ... ale w objasnieniach do formularza znajdziesz przepis, z których
    > pól kopiować. Trzeba poszukac na stronach US, a moze i pity2007 tez ma
    > podpowiedzi, nie pamietam.

    Nie
    numeracja pól jest kolejna i nie ma ze sobą nic wspólnego.
    Można kopiowac, ale z głową. czyli pole opisane, emerytura i renta
    krajowa do pola opisanego emerytura i renta krajowa