  • 1. Data: 2002-11-19 10:11:22
    Temat: Jak wystawic dowod wewnetrzny?
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Czesc. Instalowalem w aucie opony zimowe. Faktura za te usluge zawiera
    duzo pozycji, kazda z osobna wyceniona. Wydaje mi sie ze moge to
    prosciej ujac w KPiR niz przepisywac jedno po drugiej 8 pozycji 'montaz
    kol', 'wywazanie' itd. - za pomoca dowodu wewnetrznego. Nie wiem tylko
    jak sie do tego zabrac. Co trzeba napisac na blankiecie DW? Nr faktury?

    nijou

  • 2. Data: 2002-11-19 10:39:30
    Temat: Re: Jak wystawic dowod wewnetrzny?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> wrote in message
> [...]
    > kol', 'wywazanie' itd. - za pomoca dowodu wewnetrznego. Nie wiem tylko
    > jak sie do tego zabrac. Co trzeba napisac na blankiecie DW? Nr faktury?

    A tak wlasciwie to o co chodzi ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-11-19 12:16:18
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    nijou <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> napisał(a):

> [...]
    > kol', 'wywazanie' itd. - za pomoca dowodu wewnetrznego. Nie wiem tylko
    > jak sie do tego zabrac. Co trzeba napisac na blankiecie DW? Nr faktury?

    ??? po piersze to ni e zmieścisz (jeśli masz typowa książeczkę KPiR) a weź to
    wpisz jako "instalacja/wymiana opon w samochodzie" przecież wpisujesz także
    daty, nr faktury .... w instrukcji do KPiR gdzieś jest nawet napisane że
    trzba przedmiot zakupu sprzedaży określać krótko i rzeczowo ...

    Pozdr.
    Sark

    p.s. żadnych DW jeśli masz wszystko na fakturze chyba ze fakturę np. za
    telefon dostajesz osobiśie na siebie a tenże telefon wykorzystujesz także w
    DG to wtedy załatwisz sprawę DW dla części przynależnej do DG na podstawie
    bilingu.