  • 1. Data: 2021-03-05 22:46:13
    Temat: Jak zdobyć PIT-40A zmarłego męża?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Moja matka potrzebuje rozliczyć podatek wspólnie ze zmarłym mężem - jest
    taka możliwość.

    Ma wszystkie pity od płatników z wyjątkiem PIT-40A z ZUS-u. Przyślą
    jeszcze? Nie przyślą? Chodzić po to do ZUS-u? Jeszcze inaczej?

    MJ

  • 2. Data: 2021-03-06 06:22:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Michal Jankowski.
    On 05.03.2021 22:46 you wrote:

> [...]
    > jest taka możliwość. Ma wszystkie pity od płatników z wyjątkiem
    > PIT-40A z ZUS-u. Przyślą jeszcze? Nie przyślą? Chodzić po to do

    A w portalu podatkowym nie da się, w takiej sytuacji, zeznania wspólnego
    wyklikać?

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-03-06 10:58:43
    Temat: Re: Jak zdobyć PIT-40A zmarłego męża?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.03.2021 o 06:22, Pete pisze:

    > A w portalu podatkowym nie da się, w takiej sytuacji, zeznania wspólnego
    > wyklikać?

    Najpierw trzeba by mieć dostęp...

    MJ

  • 4. Data: 2021-03-06 11:21:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-03-06 o 10:58, Michal Jankowski pisze:

    > Najpierw trzeba by mieć dostęp...
    >
    >   MJ

    każdy ma dostęp.
    Trzeba mieć tylko swój zeszłoroczny PIT.

  • 5. Data: 2021-03-06 12:39:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.03.2021 o 11:21, t-1 pisze:

    > każdy ma dostęp.
    > Trzeba mieć tylko swój zeszłoroczny PIT.

    A faktycznie, myślałem, że trzeba mieć tegoroczny łączny przychód, ale
    wystarczy przychód z jednego źródła. To spróbujemy.

    MJ

  • 6. Data: 2021-04-08 19:04:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.03.2021 o 12:39, Michal Jankowski pisze:

    > A faktycznie, myślałem, że trzeba mieć tegoroczny łączny przychód, ale
    > wystarczy przychód z jednego źródła. To spróbujemy.
    >
    >   MJ

    No więc poszło. Trzeba było znać zawartość zeszłorocznego pita i
    przychód zmarłego z jednego dowolnego źródła w 2020. Na szczęście jeden
    z pitów przyszedł, więc przychód znaliśmy. O dziwo, system automatycznie
    wypełnił wspólnego pita "w trybie dla wdowy".

    MJ