  • 1. Data: 2004-09-10 10:27:47
    Temat: Jaka kara za nieterminowe placenie podatku VAT ?
    Od: "pst135" <a...@p...pl>

    Witam

    Jaka kara grozi za notoryczne (3-mce) nie placenie w terminie podatku VAT ?
    Odsetki sa placone.

    Pozdro
    PST135

  • 2. Data: 2004-09-10 11:17:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik pst135 napisał:
    > Witam
    >
    > Jaka kara grozi za notoryczne (3-mce) nie placenie w terminie podatku VAT ?
    > Odsetki sa placone.

    Znajoma dostała 250zł. Ale płaciła z opóźnieniem przez ponad pół roku i
    na dodatek głupio, bo pieniądze miała ale jej "było szkoda" (tak, swoje
    juz ode mnie usłyszała jak sie przyszła wyżalić).
    Często da się wybronic pokazując puste konto i wyliczając ile nam kto
    zalega i jak przez to nie mamy na podatki ani nawet na życie a bank
    kredytu dac nie chce. :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-09-10 12:09:12
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pst135" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jaka kara grozi za notoryczne (3-mce) nie placenie w terminie podatku VAT
    ?
    > Odsetki sa placone.
    Kontrola?:-) Notoryczna kontrola?
    Pomimo ":-)" jest to powazne i prawdopodobne...

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 4. Data: 2004-09-10 12:38:16
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pst135" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    VAT
    > ?
    > Kontrola?:-) Notoryczna kontrola?
    > Pomimo ":-)" jest to powazne i prawdopodobne...
    Rozszerzajac temat:
    http://firma.onet.pl/1280,1103208,poradnik.html
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1190357&pub_id=146&
    type_id=1
    i jeszcze na gruncie starej ustawy (ale pewnie na nowa sie przelozy)
    http://www.vat.pl/pages/i/3019.php

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 5. Data: 2004-09-10 17:57:38
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2004 12:27:47 +0200, pst135 naskrobał(a):

    > Witam
    >
    > Jaka kara grozi za notoryczne (3-mce) nie placenie w terminie podatku VAT ?
    > Odsetki sa placone.

    nie płać odsetek tylko podatek :)

    art 57 par 1 KKS od 1/10 do x20 najniższe wynagrodzenie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-09-10 19:26:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Sep 2004, Maddy wrote:

    > + Użytkownik pst135 napisał:
    > + > Jaka kara grozi za notoryczne (3-mce) nie placenie w terminie podatku VAT ?
    [...]
    > + Znajoma dostała 250zł. Ale płaciła z opóźnieniem przez ponad pół roku

    Tak z ciekawości: była "upominana" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 7. Data: 2004-09-11 06:13:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > [...]
    >

    > Tak z ciekawości: była "upominana" ?

    Była i nawet raz zajęli jej konto bo przegieła ze zwłoką :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-09-11 12:20:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Sep 2004, Maddy wrote:
    [...]
    > + > Tak z ciekawości: była "upominana" ?
    > +
    > + Była i nawet raz zajęli jej konto bo przegieła ze zwłoką :-)

    Ufff... no to nie "z zaskoczenia" i "za niepłacenie" a za
    "niepłacenie uporczywe i mimo wezwania" ten mandat był :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)