1. Data: 2004-09-10 10:27:47
Temat:Jaka kara za nieterminowe placenie podatku VAT ?
Od:"pst135" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jaka kara grozi za notoryczne (3-mce) nie placenie w terminie podatku VAT ?
Odsetki sa placone.

Pozdro
PST135

2. Data: 2004-09-10 11:17:57
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pst135 napisał:
> Witam
>
> Jaka kara grozi za notoryczne (3-mce) nie placenie w terminie podatku VAT ?
> Odsetki sa placone.

Znajoma dostała 250zł. Ale płaciła z opóźnieniem przez ponad pół roku i
na dodatek głupio, bo pieniądze miała ale jej "było szkoda" (tak, swoje
juz ode mnie usłyszała jak sie przyszła wyżalić).
Często da się wybronic pokazując puste konto i wyliczając ile nam kto
zalega i jak przez to nie mamy na podatki ani nawet na życie a bank
kredytu dac nie chce. :-)

Maddy

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
m...@e...com.pl

3. Data: 2004-09-10 12:09:12
Od:"Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pst135" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jaka kara grozi za notoryczne (3-mce) nie placenie w terminie podatku VAT
?
> Odsetki sa placone.
Kontrola?:-) Notoryczna kontrola?
Pomimo ":-)" jest to powazne i prawdopodobne...

Pozdrawiam
Lukasz

4. Data: 2004-09-10 12:38:16
Od:"Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "pst135" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

VAT
> ?
> Kontrola?:-) Notoryczna kontrola?
> Pomimo ":-)" jest to powazne i prawdopodobne...
Rozszerzajac temat:
http://firma.onet.pl/1280,1103208,poradnik.html
http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
e_id=1190357&pub_id=146&
type_id=1
i jeszcze na gruncie starej ustawy (ale pewnie na nowa sie przelozy)
http://www.vat.pl/pages/i/3019.php

Pozdrawiam
Lukasz

5. Data: 2004-09-10 17:57:38
Od:Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Sep 2004 12:27:47 +0200, pst135 naskrobał(a):

> Witam
>
> Jaka kara grozi za notoryczne (3-mce) nie placenie w terminie podatku VAT ?
> Odsetki sa placone.

nie płać odsetek tylko podatek :)

art 57 par 1 KKS od 1/10 do x20 najniższe wynagrodzenie.

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org

6. Data: 2004-09-10 19:26:04
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Sep 2004, Maddy wrote:

> + Użytkownik pst135 napisał:
> + > Jaka kara grozi za notoryczne (3-mce) nie placenie w terminie podatku VAT ?
[...]
> + Znajoma dostała 250zł. Ale płaciła z opóźnieniem przez ponad pół roku

Tak z ciekawości: była "upominana" ?

--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, ZUS)

7. Data: 2004-09-11 06:13:35
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
>

> Tak z ciekawości: była "upominana" ?

Była i nawet raz zajęli jej konto bo przegieła ze zwłoką :-)

Maddy

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
m...@e...com.pl

8. Data: 2004-09-11 12:20:46
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Sep 2004, Maddy wrote:
[...]
> + > Tak z ciekawości: była "upominana" ?
> +
> + Była i nawet raz zajęli jej konto bo przegieła ze zwłoką :-)

Ufff... no to nie "z zaskoczenia" i "za niepłacenie" a za
"niepłacenie uporczywe i mimo wezwania" ten mandat był :)

--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, ZUS)