  • 1. Data: 2003-04-25 08:37:21
    Temat: Jaka wielkość raportu strat
    Od: "jackhur-gd-onet" <j...@p...onet.pl>

    Prowadzę hurtownię spożywczą.Co miesiąc robię raport strat na towary
    zniszcone ,przeterminowane lub nie nadające się z powdu uszkodzenia do
    dalszej sprzedaży.Raport oscyluje na wartość netto zakupu ok 1 % wysokości
    obrotu w danym miesiącu.
    Księgowa się mnie czepia iż Urząd Skarbowy może mi to kiedyś nie uwzględnić.
    Podobno kiedyś były jakieś normy branżowe które określały ile towaru w mej
    branży może się "zepsuć " i opsywały dalsze postępowanie w takim
    wypadku.Księgowa sugeruje aby w tym raporvie powoływać się na jakąś noemę co
    uwiarygodni me postępowanie wobec urzędasów.
    Czy ktoś miał taki problem jak ja , i jak go rozwiązał?