  • 11. Data: 2007-10-31 13:49:39
    Temat: Re: Jaki Office do firmy [NTG]
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 31-10-2007 o 14:15:37 mariusz <NO_SPAM@NO_SPAM.pl> napisał(a):

> [...]
    > Windows i teraz wyskoczy błąd w stylu "nielegalna kopia". Jednakże
    > spróbowałem aktywować, podałem serial i o dziwo na moich oczach pojawił
    > się napis "Aktywacja przeprowadzona pomyślnie. Dziękujemy!". Dziękuję :D
    > pomyślałem. Informacja o 30 dniu używania i wymaganej aktywacji przestała
    > się pokazywać. I teraz sam nie wiem co dalej z tym fantem, wszystko
    > wygląda w porządku, tak jakbym aktywował Windows na tym samym sprzęcie.
    > Skoro nic nie pisze, że nielegalne... to chyba mogę odinstalować Windows
    > ze starego sprzętu, przekleić naklejkę i używać na tym :) Zobaczymy co

    Skoro poszła aktywacja to co się martwisz.
    Nawet jakby nie poszła to IMHO to nie ma nic wspólnego z piractwem,
    co najwyżej złamaniem umowy cywilnopranej.

  • 12. Data: 2007-10-31 14:51:52
    Od: mariusz <NO_SPAM@NO_SPAM.pl>

    Dnia Wed, 31 Oct 2007 14:49:39 +0100, t...@o...pl napisał(a):

    > Skoro poszła aktywacja to co się martwisz.
    > Nawet jakby nie poszła to IMHO to nie ma nic wspólnego z piractwem,
    > co najwyżej złamaniem umowy cywilnopranej.

    Hm no tak. Wyczytałem gdzieś, że niby można aktywować OEM na nowej umowie
    Microsoftu 3 razy. To by było jedyne wytłumaczenie tego, że poszedł
    jeszcze raz na innej maszynie... to nic, idę skrobać naklejkę z
    certyfikatem :)

  • 13. Data: 2007-10-31 15:04:33
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 31-10-2007 o 15:51:52 mariusz <NO_SPAM@NO_SPAM.pl> napisał(a):

> [...]
    > Microsoftu 3 razy. To by było jedyne wytłumaczenie tego, że poszedł
    > jeszcze raz na innej maszynie... to nic, idę skrobać naklejkę z

    Na marginesie to mi też poszła aktywacja oem-a na innym kompie,
    mimo że to był stary oem z 2003 czy 2004. Ale stację dyskietek
    do której był dowiązany przeniosłem jakby co :)

  • 14. Data: 2007-10-31 22:59:04
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Jacek pisze:
    > Mam właśnie Open Office i w zasadzie mi wystarcza. Jednakże wkurza mnie
    > niesłychanie długi czas otwierania dokumentów i niektóre inne rzeczy.
    > Głównie jednak gra rolę przyzwyczajenie, bo w poprzedniej pracy miałem MS
    > Office.
    > Dlatego zrobiłem obchód w celu zakupu produktu od Billa i wróciłem
    > zdegustowany. Wersja domowa na 3 stanowiska 200 zł a to samo w wersji
    > "komercyjnej" (cokolwiek to znaczy) na 1 stanowisko 1800. Mój geszeft nie
    > jest tak dochodowy, jak geszeft dajmy na to ojczulka Tadzia i muszę liczyć
> [...]

    jezeli potrzebujesz tylko otworzyc doc'a lub xls'a to ze strony
    microsoftu mozesz pobrac darmowy czytnik (zobaczysz zawartosc i
    wydrukujesz; bez mozliwosci edycji)

  • 15. Data: 2007-10-31 23:08:13
    Od: Ziober <p...@z...com>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Wiem, że to grupa o podatkach ale pisze tu dużo osób doświadczonych
    > prowadzących DG i dlatego pozwalam sobie zapytać:
    > Jakie programy biurowe MS używacie? OEM czy BOX?
    > Ceny pakietów MS Office od Billa w wersji BOX są powalające ale nie traci
    > się programu przy zmianie sprzętu.
    > Jacek

    Jest jeszcze OpenOffice. Za freee, ewentualnie z niewielką opłatą za
    wsparcie ze strony producenta.
    Tak tylko przypominam.

  • 16. Data: 2007-11-01 19:17:44
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli bym miał na udogodnienia 10k miesięcznie i sporo DOCów na głowie, to
    > bym się
    > zastanowił :)

    I to bardzo, ja najpierw mialam OpenOffice i myslalam ze mnie szlag trafi,
    kazda ramka wszystko pozmieniane, do tego na drugim kompie cos zrobilam, a
    jak otwarlam na Open to znowu cala robota w tylku wiec nie ma sie co
    szczypac niestety, mi sie udalo bo kupujac nowy sprzet Viste i Office 2007
    dostalam za niecale 700zl, ale OEM oczywiscie, no ale instalujac to na nowy
    sprzet chyba nie ma sie co martwic na zapas, w razie czego bedzie sie
    wznawiac aktywacje. Moim zdaniem nie ma sensu inwestowac w BOX, szczegolnie
    jak sie czlowiek liczy z kosztami.

    --
    pozdr,
    ewka

  • 17. Data: 2007-11-02 07:56:49
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Jacek pisze:

    > Głównie jednak gra rolę przyzwyczajenie, bo w poprzedniej pracy miałem MS
    > Office.

    Jeśli chodzi o przyzwyczajenie to w Office 2007 tak zmienili interfejs,
    że praktycznie trzeba się tego uczyć od nowa.

  • 18. Data: 2007-11-02 08:16:23
    Od: Romek Karuk <r...@o...pl>

    > Jeśli chodzi o przyzwyczajenie to w Office 2007 tak zmienili interfejs,
    > że praktycznie trzeba się tego uczyć od nowa.

    ale jest to na tyle intuicyjne ze po kilku godzinach korzystania
    problemem staje sie powrot do starszej wersji

  • 19. Data: 2007-11-02 08:33:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 31 Oct 2007 14:51:52 +0000, mariusz napisał(a):

    > jeszcze raz na innej maszynie... to nic, idę skrobać naklejkę z
    > certyfikatem :)

    Żadnego skrobania! W razie problemu polecam suszarkę do włosów.

  • 20. Data: 2007-11-02 09:33:45

    Romek Karuk pisze:

    > ale jest to na tyle intuicyjne ze po kilku godzinach korzystania
    > problemem staje sie powrot do starszej wersji

    Jeśli ktoś korzystał ze standardowych menusów: być może (zwłaszcza
    jeżeli nie wyłączył tych durnych dynamicznie tworzonych list)...