  • 1. Data: 2003-02-24 18:44:13
    Temat: Jaki ZUS?
    Od: "Dosia" <dosia[usun]@poczta.onet.pl>

    Jestem zatrudniona na umowe o prace. Dodatkowo chce podjac dzialalnosc gosp.
    Jaka oplate bede musiala odprowadzac do ZUS-u?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Dosia

  • 2. Data: 2003-02-24 19:06:09
    Temat: Re: Jaki ZUS?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Dosia" <dosia[usun]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem zatrudniona na umowe o prace. Dodatkowo chce podjac dzialalnosc
    gosp.
    > Jaka oplate bede musiala odprowadzac do ZUS-u?

    okolo 100zl, szczegolow szukaj w histori grupy, watek sie powtarza

  • 3. Data: 2003-02-24 19:28:17
    Od: "Dosia" <dosia[usun]@poczta.onet.pl>

    Dziekuje bardzo, juz znalazlam 7.75% od postawy :-)

    dosia

  • 4. Data: 2003-02-24 20:27:41
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Dosia chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Dziekuje bardzo, juz znalazlam 7.75% od postawy :-)

    Niestety już zdrożało do 8%

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 5. Data: 2003-02-24 21:05:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Niestety już zdrożało do 8%

    A już za chwilę wzrośnie podstawa :-)