  • 1. Data: 2008-10-10 17:19:50
    Temat: Jaki próg na VAT w 2009r. ?
    Od: dziubafan <6...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś się orientuje jaki będzie próg wejścia w VAT w 2009r ?
    W tej chwili jest to 50 tyś , czy w 2009 będzie taki sam czy tez będzie
    wyższy ? Nigdzie nie mogę się doszukać ewentualnych zmian na 2009r.
    Porównując ten próg do innych krajów UE jest on w PL śmiesznie niski..

    Pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2008-10-10 18:06:28
    Temat: Re: Jaki próg na VAT w 2009r. ?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    dziubafan w <news:gco36j$nmi$1@mx1.internetia.pl>:

    > Czy ktoś się orientuje jaki będzie próg wejścia w VAT w 2009r ?

    Pytaj tych 460 z Wiejskiej.

    > Nigdzie nie mogę się doszukać ewentualnych zmian na 2009r.

    Odpowiedz sobie na proste pytanie -- w którym akcie prawnym limit
    został określony...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-10-11 12:48:58
    Od: leszek <m...@p...onet.pl>

    On 10 Paź, 20:06, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Pytaj tych 460 z  Wiejskiej.

    > Odpowiedz sobie na proste pytanie -- w którym akcie prawnym limit
    > został określony...
    >
    > --
    > Tomasz Nycz
    > [priv-->>X-Email]

    na 2009 pozostaje kwota 50 000 zł.

  • 4. Data: 2008-10-11 17:41:24
    Od: Wildcat <v...@g...com>

    On 10 Paź, 19:19, dziubafan <6...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wyższy ? Nigdzie nie mogę się doszukać ewentualnych zmian na 2009r.
    > Porównując ten próg do innych krajów UE jest on w PL śmiesznie niski..

    Jak na razie cały czas jest to 50.000zł. Bez corocznych zmian jak
    dotychczas, czyli nie bierze sie juz pod uwage kursu euro.